Hvad har du spist til aften/hvad skal du spise til aften?

Du læser en tråd i debat > kost

re: Hvad har du spist til aften/hvad skal du spise til aften?
Ihh hvor lyder det bare lækkert med de retter i har spist. Jeg har spist frikadeller (halvt kød halvt fint hakkede grøntsager) og hjemme lavet yoghurt kartoffelsalat og gulerodsalat.

Hvad er kinesisk spinat egentlig?

Hilsen Anna
15 år29. juni 2009 kl. 22:08
Spinat/kyllinge frikadeller med fuldkornspasta og blandet grønt.
15 år4. juli 2009 kl. 17:38
Mmh i dag skal jeg have superlækker hjemmelavet pastasalat, med fuldkornspasta, agurk, radiser og skinke :-) Nemt og lækkert og rimelig sundt :)
15 år10. juli 2009 kl. 18:29
Min middagsmad består meget ofte af kyllingeoverlår stegt i ovn med nye kartofler (egen avl), + diverse grøntsager.
Det er lidt kedeligt måske, men nemt, godt og billigt.
15 år15. juli 2009 kl. 05:46
Dejligt med sådan en tråd til at give ideer til nyt aftensmad. Jeg er nemlig god til at køre i de samme 5 retter.

I aften skal vi have hvidløgsmarineret kodeletter med en alm. blandet saltat til. Det er ikke det helt vilde, men det er faktisk godt nok!
15 år23. juli 2009 kl. 15:38
Her står den på stegt ørred, frisk pasta, ristede champignon og kogte bønner og slikærter. Og så lidt parmesan over pastaen.
15 år24. juli 2009 kl. 17:49
Vi har også fået ørred med en salat til....
15 år24. juli 2009 kl. 20:53
I aftes fik vi fiskefrikadeller med kogte gulerødder og ovnbagte kartoffelbåde, som jeg krydrede med salt og dild. MUMS.

I aften står den på tomatgryde lavet af svinefars, svinetern, bacontern, cocktailpølser og en flaske tomatpure + evt. lidt mælk. Måske ikke specielt slankende, men familien får ris eller pasta dertil og jeg selv spiser kogte grønne bønner til.
15 år28. juli 2009 kl. 09:07
Jeg skal have persillefyldt svinemørbrad med hjemmelavet coleslaw til
15 år28. juli 2009 kl. 15:23
Jeg fik en halv oksesteak (den hele var for stor, så jeg gemte resten til i morgen) med lynstegt sommerhvidkål, champignons og rød peber, det hele krydret med salt, peber, hvidløg og timian. Bagefter jordbær uden noget.
15 år2. august 2009 kl. 01:15

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });