#2 af bruger slettet
Hvad har du spist til aften/hvad skal du spise til aften?
Du læser en tråd i debat > kostbruger slettet
re: Hvad har du spist til aften/hvad skal du spise til aften?
Det er gået drøjt medmadlavningen de sidste par dage... I går var jeg på farten og fik trekantssandwiches fra kort&godt-kiosken... Men det kunne være værre, de er jo rimelig uskyldige og kun med 400kcal i den udgave jeg valgte...
I dag skal jeg holde hyggeaften for nogle venner, vi havde planlagt at grille nogle kyllingespyd men da det tordner ender vi nok på et pizzeria... Men jeg har ikke tænkt mig at kaste mig over den først pepperonipizza med fritter til, jeg holder mig til en bagt kartoffel med tun eller noget i den stil :-)
Og fra i morgen skal jeg til selv at kokkerere nogle ting med masser af grønsager!
I dag skal jeg holde hyggeaften for nogle venner, vi havde planlagt at grille nogle kyllingespyd men da det tordner ender vi nok på et pizzeria... Men jeg har ikke tænkt mig at kaste mig over den først pepperonipizza med fritter til, jeg holder mig til en bagt kartoffel med tun eller noget i den stil :-)
Og fra i morgen skal jeg til selv at kokkerere nogle ting med masser af grønsager!
15 år19. juni 2009 kl. 16:04
Frk Jakob (slettet)
Store bøffer, små ovnbagte kartofler med lidt olie og en stor salat. Manden fik smør sovs, men det sprang jeg over :)
15 år19. juni 2009 kl. 23:13
bruger slettet
Ej hvor er jeg sur på mig selv i dag... I går skulle jeg havde holdt mig til noget rimelig sundt, men så fik jeg fandme en gratis pizza stukket i hænderne, fordi jeg kendte pizzamanden.... Jeg nøjedes med halvdelen, men nu skammer jeg mig rigtig meget alligevel... På den anden side havde jeg brug for kalorierne til at tage lidt på, det var bare ikke meningen det skulle være så usunde kalorier... -.-'
I aften skal jeg have kylling med en masse broccoli og blomkål :-)
I aften skal jeg have kylling med en masse broccoli og blomkål :-)
15 år20. juni 2009 kl. 11:23
bruger slettet
I aften skal jeg have farsbrød (hjerteforeningen) nye kartofler, nye gulerødder, måske en klat sovs.
15 år21. juni 2009 kl. 09:49
bruger slettet
UPS..... den hedder Forloren Hare
15 år21. juni 2009 kl. 09:51
Butterfly (slettet)
Kyllinge i hvidvinsauce i gryde og kinesiske grønsager til (bl.a. kinesiske svampe og kinesisk spinat) samt jasmin ris.
Til dessert skal vi have frisk ananas,som er forinden drysset med salt og lagt i køleskab i et par timer. Som derefter vaskes og skæres i store tern inden de spises som de er. Måske med min nye hindbær/vanilie sauce fra Morten Heiberg.
Til dessert skal vi have frisk ananas,som er forinden drysset med salt og lagt i køleskab i et par timer. Som derefter vaskes og skæres i store tern inden de spises som de er. Måske med min nye hindbær/vanilie sauce fra Morten Heiberg.
15 år21. juni 2009 kl. 18:56
Suuus (slettet)
God tråd :)
I aften fik vi wokmad af; broccoli, majs, radiser, gulerod, frisk ingefær, frisk rødchili, rødpeber og spinatnudler - dertil kylling marineret i sødchilisovs, soya og hvidløg
MUMS
I aften fik vi wokmad af; broccoli, majs, radiser, gulerod, frisk ingefær, frisk rødchili, rødpeber og spinatnudler - dertil kylling marineret i sødchilisovs, soya og hvidløg
MUMS
15 år21. juni 2009 kl. 20:00
iakob
Igår lavede min mand ovnkylling i stegepose - med salt og peber på skindet og en masse persille indeni. Der var kogte, nye kartofler og kogte, nye gulerødder. Desuden var der smør, remoulade og ketchup på bordet. Jeg tog en lille smule smør, men holdt mig fra de to andre ting som jeg alligevel syntes passede dårlig med retten.
I aften skal vi have kyllinge rester.
I aften skal vi have kyllinge rester.
15 år23. juni 2009 kl. 09:22
Frk Jakob (slettet)
Hvorfor putter i salt på ananas??
15 år26. juni 2009 kl. 15:18
Vi havde for et stykke tid siden en tråd om vores aftensmad. Den vil jeg gerne "genoplive", så vi kan få lidt inspiration af hinanden og jeg vil starte med min egen aftensmad.
Vi fik pizza igår. Lavet af en hjemmelavet bund uden fedtstof i. Jeg lavede forholdsvis små pizzaer. Så kunne manden og børnene spise 2 og jeg kunne nøjes med en.Ovenpå var der skinke, fedtfattig mozzarella, færdiglavet pizzasauce fra fakta og rød peber. Dertil fik vi gulerødder, agurk og snackpeber i stave.
Hvad med jer andre, har i fået noget i vil dele med os andre?????
Mvh Buffy