Det er gået drøjt medmadlavningen de sidste par dage... I går var jeg på farten og fik trekantssandwiches fra kort&godt-kiosken... Men det kunne være værre, de er jo rimelig uskyldige og kun med 400kcal i den udgave jeg valgte...
I dag skal jeg holde hyggeaften for nogle venner, vi havde planlagt at grille nogle kyllingespyd men da det tordner ender vi nok på et pizzeria... Men jeg har ikke tænkt mig at kaste mig over den først pepperonipizza med fritter til, jeg holder mig til en bagt kartoffel med tun eller noget i den stil :-)
Og fra i morgen skal jeg til selv at kokkerere nogle ting med masser af grønsager!
#2 af bruger slettet
Vi havde for et stykke tid siden en tråd om vores aftensmad. Den vil jeg gerne "genoplive", så vi kan få lidt inspiration af hinanden og jeg vil starte med min egen aftensmad.
Vi fik pizza igår. Lavet af en hjemmelavet bund uden fedtstof i. Jeg lavede forholdsvis små pizzaer. Så kunne manden og børnene spise 2 og jeg kunne nøjes med en.Ovenpå var der skinke, fedtfattig mozzarella, færdiglavet pizzasauce fra fakta og rød peber. Dertil fik vi gulerødder, agurk og snackpeber i stave.
Hvad med jer andre, har i fået noget i vil dele med os andre?????
Mvh Buffy