En vild Fiber Mysli!!!

Du læser en tråd i debat > kost

re: En vild Fiber Mysli!!!
Det var så lidt!
Er bare glad for at vi kan have gavn af hinandens erfaringer.
GO' DAG!!!
16 år24. oktober 2008 kl. 07:48
lyder lækkert - hvor kan den købes? og hvor mange penge ca?
15 år4. februar 2009 kl. 22:30
Det kan købes mange steder tror jeg, har set det flere steder, bl.a. i Bilka og Kvicly :-) Kig efter Urtekram-mærket
15 år5. februar 2009 kl. 21:47
Jeg laver en gang imellem en stor portion risvandgrød, så jeg har til flere dage (jeg kan også godt lide kold grød;)
Det mætter hvertfal rigtig godt, jeg plejer at koge den med kanel også, og så ved servering komme fx jordbærgrød på (den uden sukker), det smager vildt nice, er mede billigt og super mættende :)
15 år8. februar 2009 kl. 09:57

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });