#21 af calcit
NOOO... Mit hår!
Du læser en tråd i debat > gode rådcalcit
re: om spirulina og super shampo
Solakka via med mit stofskifte problem som påvirker håret at det kan knække fælle være tyndt og tørt........den tidligere medicin var direkte skadelig for håret......Jeg har haft langt hår det meste af voksenlivet fordi det måtte jeg ikke have som barn og det står for mig som frihed at vælge selv,Jeg kender den shampoo men er direkte modstander af alle slags piller. Jeg tager dog E vitamin rent....lige nu føler jeg ikke jeg vil lukke mere ind...
13 år26. maj 2011 kl. 18:08
solakka
man skal lytte til sin krop!
@calcit man skal så absolut passe på med at spise alle mulige piller!
Vha af sund kost får de fleste mennesker dækket sit behov af vitaminer og mineraler.
Men når der opstår symptomer - som at mit hår begyndte at falde af så jeg nu har MEGET høj pande (griner) og lægerne ikke kan finde grunden til problemet - så prøver man jo forskelligt!
Som sagt aner jeg ikke hvorvidt Spirulina spiller en rolle ifor at jeg endelig har fået pænt hår!
Vha af sund kost får de fleste mennesker dækket sit behov af vitaminer og mineraler.
Men når der opstår symptomer - som at mit hår begyndte at falde af så jeg nu har MEGET høj pande (griner) og lægerne ikke kan finde grunden til problemet - så prøver man jo forskelligt!
Som sagt aner jeg ikke hvorvidt Spirulina spiller en rolle ifor at jeg endelig har fået pænt hår!
13 år27. maj 2011 kl. 08:53
solakka
Nej - mit hår er ikke blevet fedtet og klasker ikke sammen
@missemor
jeg kender godt situationen hvor en shampo pludselig ikke "virker". Det har jeg oplevet mange gange.
Men syv-ni-tretten -nu har jeg brugt GLISS ca tre måneder og det fungerer stadig perfekt!
Hvis du har problemer med at kunne rede dit hår pga krøllerne filtrer - så synes jeg du skulle prøve at få fat på NU SKINS Epoch Ava puhi moni shampo og conditioner! Det er lidt bøvlet fordi man skal være medlem eller kende nogen som er medlem og forhandler NU SKIN.
Men jeg kan garantere for at du aldrig har prøvet shampo og conditioner som ligner epoch produkterne. Lækre og dyre - men ekstremt drøje i brug.
Når jeg skal vaske min hests hale - og den filtrer vanvittigt - så bruger jeg epoch produkterne.
Dyrt - men kun det bedste er godt nok til min hyps! Hans hale og man er hans fornemste pryd!
Tak fordi du fik mig at huske at epoch jo også findes! Hvis GLISS pludselig ikke virker mere for mig - så ved jeg hvad jeg skal have fat på. Man får også blankt hår af Epoch shampoen..
jeg kender godt situationen hvor en shampo pludselig ikke "virker". Det har jeg oplevet mange gange.
Men syv-ni-tretten -nu har jeg brugt GLISS ca tre måneder og det fungerer stadig perfekt!
Hvis du har problemer med at kunne rede dit hår pga krøllerne filtrer - så synes jeg du skulle prøve at få fat på NU SKINS Epoch Ava puhi moni shampo og conditioner! Det er lidt bøvlet fordi man skal være medlem eller kende nogen som er medlem og forhandler NU SKIN.
Men jeg kan garantere for at du aldrig har prøvet shampo og conditioner som ligner epoch produkterne. Lækre og dyre - men ekstremt drøje i brug.
Når jeg skal vaske min hests hale - og den filtrer vanvittigt - så bruger jeg epoch produkterne.
Dyrt - men kun det bedste er godt nok til min hyps! Hans hale og man er hans fornemste pryd!
Tak fordi du fik mig at huske at epoch jo også findes! Hvis GLISS pludselig ikke virker mere for mig - så ved jeg hvad jeg skal have fat på. Man får også blankt hår af Epoch shampoen..
13 år27. maj 2011 kl. 09:02
calcit
re: Nej - mit hår er ikke blevet fedtet og klasker ikke sammen
@solakka naturligvis ;-)
13 år27. maj 2011 kl. 11:40
Store_Michael (slettet)
Har selv høje tindinger, men som bekendt er det jo tegn på "høj intiligens ;-)
Men hesteshampo til mennesker... Sol. altså...
Det lader jeg ikke gå videre til barnet.. :-)
Ender med hun kaster rundt med eget hoved for at skynde fluerne videre på deres vej ;-)
Men hesteshampo til mennesker... Sol. altså...
Det lader jeg ikke gå videre til barnet.. :-)
Ender med hun kaster rundt med eget hoved for at skynde fluerne videre på deres vej ;-)
13 år27. maj 2011 kl. 21:47
solakka
hihi Michael - nej det var HELT tværs om! DYR menneske shampo til hesten - naturligvis!
HVIS der skulle blive brug for god creme til hypsens munviger - så ligger der en tube Elisabeth Ardens 8 hour parat ;o) !
KUN det bedste er godt nok til Mijáll fra Allpass!
hilsen
Sól
HVIS der skulle blive brug for god creme til hypsens munviger - så ligger der en tube Elisabeth Ardens 8 hour parat ;o) !
KUN det bedste er godt nok til Mijáll fra Allpass!
hilsen
Sól
13 år30. maj 2011 kl. 13:00
solakka
@Michael - læste dit svar en gang til! Nååh så VED jeg hvorfor jeg har fået høje tindninge!
Men hvorfør først nu? Jeg har da altid været særdeles klog heheheh
hilsen
den halvskaldede med ekstremt høje tindninge/Sól
Men hvorfør først nu? Jeg har da altid været særdeles klog heheheh
hilsen
den halvskaldede med ekstremt høje tindninge/Sól
13 år2. juni 2011 kl. 11:26