NOOO... Mit hår!
Du læser en tråd i debat > gode rådmicelle
re: NOOO... Mit hår!
Få en tid hos lægen hurtigst muligt. Det er enten slem stress eller noget lægen skal kigge mere på. Pas på dig selv og held og lykke.
13 år6. marts 2011 kl. 17:45
Aeriz (slettet)
Lyder vildt synes også du skal gå til lægen hvis der ligefrem er bare pletter. Jeg har hørt noget om at man fælder ekstra meget ca. hver syvende år da der er stor udskiftning af håret. Men har aldrig hørt at man ligefrem fik bare pletter.
13 år6. marts 2011 kl. 22:14
Mrsjag (slettet)
Jeg ville også gå til lægen.
Det lyder enten som stress eller mangel på et eller andet. Du kan jo sagtens have mangel på et eller flere stoffer, hvis din krop af en eller anden grund ikke vil optage det.
God bedring!
Det lyder enten som stress eller mangel på et eller andet. Du kan jo sagtens have mangel på et eller flere stoffer, hvis din krop af en eller anden grund ikke vil optage det.
God bedring!
13 år7. marts 2011 kl. 00:30
M_A (slettet)
hmm.. Ja, jeg må hellere en tur om lægen. Skulle alligvel ha' tjekket med blodprøver.. Rent rutine'noget, hvilket jeg bliver ca. hver 3-4 måned.
13 år8. marts 2011 kl. 17:47
KatiaK (slettet)
Hej, jeg synes også, at først skulle du nok til din læge med problemet. Så vil jeg også fortælle dig, at min søster har i mange år haft meget tynd hår, og så begyndte hun at fælde ret meget. Så begyndte hun at tage natur kapsler med Spirulina, og efter nogen måneders brug, kunne jeg ikke fatte hvordan fik hun så meget hår, hendes flætning blev fire-fem gange tykkere end ellers! Så sagde hun til mig, at hun bruger Spirulina! Det er fantastisk! Jeg overvejer at bruge det også, for mit hår er heller ikke hvad det en gang har været.
Desuden Spirulina er rigtig godt for meget andet. Og det er ren natur produkt. Kig på nettet ; )
Med venlig hilsen.
Katia
Desuden Spirulina er rigtig godt for meget andet. Og det er ren natur produkt. Kig på nettet ; )
Med venlig hilsen.
Katia
13 år10. marts 2011 kl. 19:41
pinkybat (slettet)
Hej. jeg syntes det lyder som pletskallethed, har selv lidt af det i mange år (!9) , få en henvisning til en hudlæge, de har forskellige muligheder - stråler. frysning, cremer osv. hos 8 ud af 10 går det i sig selv igen og kommer kun en enkelt eller 2 gange i livet, hos nogle fortsætter det - prøv at søg på nettet - det jeg selv gør efter at have været hele møllen igennen, og de forskellige ting ikke hjalp - er ganske enkelt - 2 tsk. hybenpulver rørt op i en dl. vand hver morgen - (det smager ikke godt:,)) men det hjælper har stadigt lidt pletter i ny og næ, men ikke mere end det kan dækkes, og resten af håret er blevet stærkere og mere fyldigt - held og lykke, og lad mig høre hvordan det går dig.
13 år15. marts 2011 kl. 22:09
solakka
jaaa - detb er IKKE sjovt når håret forsvinder! Så tag du afsted til lægen!
Jeg er ved at blive skaldet - hårgrænsen trækker sig bagud og jeg er blevet ret tynd på toppen af hovedet. Lægen tog det meget seriøst og efter at diverse blodprøver ikke gav en forklaring fik jeg henvisning til hudlæge. Fik recept på binyrebarkhormon præparat at smøre i hovedbunden og lysbehandling. Men ak - det hjalp ikke!
Så derfor siger jeg tusind tak til tippet om Spirulina og tippet om hubenpulver! Det vil jeg prøve før jeg er blevet endnu mere skaldet!
Jeg er ved at blive skaldet - hårgrænsen trækker sig bagud og jeg er blevet ret tynd på toppen af hovedet. Lægen tog det meget seriøst og efter at diverse blodprøver ikke gav en forklaring fik jeg henvisning til hudlæge. Fik recept på binyrebarkhormon præparat at smøre i hovedbunden og lysbehandling. Men ak - det hjalp ikke!
Så derfor siger jeg tusind tak til tippet om Spirulina og tippet om hubenpulver! Det vil jeg prøve før jeg er blevet endnu mere skaldet!
13 år29. marts 2011 kl. 20:57
calcit
I flere typer gigtmedicin og blodfortyndende medicin er en af bivirkningerne tyndt hår. Ligeledes stofskifte lidelser influerer på håret.
13 år30. marts 2011 kl. 16:39
solakka
Så er Spirulina kapsler købt i Matas - og damen anbefalede 6 stk per dag. Jeg prøver 3 måneder - og melder tilbage. Bagefter vil jeg prøve hybenpulver.
Det ville være dejligt hvis det bare hjalp LIDT!
Hilsen fra en snart halvskaldet Tante Sól
Det ville være dejligt hvis det bare hjalp LIDT!
Hilsen fra en snart halvskaldet Tante Sól
13 år1. april 2011 kl. 14:01
Burde jeg ringe og få en tid ved lægen, eller skal jeg bare vente og håbe, det bliver bedre igen?
Har prøvet det en gang før, og det var for mange år tilbage som følge af en spiseforstyrrelse, men det er altså ikke tilfældet idag. Spiser 6 gange om dagen, varrieret og nok.. Får mine vitaminpiller, kalkpiller, fiskeolie osv hvad dag..