#11 af mariannesm
NOOO... Mit hår!
Du læser en tråd i debat > gode rådmariannesm
re: NOOO... Mit hår!
Jeg er nysgerrig efter, hvad lægen sagde?
13 år8. april 2011 kl. 13:06
Dolphin (slettet)
Mit hår har altid været tyndt...eller fint hæ, hæ det lyder lidt bedre :) Men min hårgrænse har trukket bagud i lang tid, så jeg ryger også på rådet om SPIRULINA :) Tak
13 år22. april 2011 kl. 07:40
Pupetta (slettet)
Ja det er de faaaaans skandianviske hår, min frisør siger altid at jeg har rigtig mange hårstrå, men de er så fine, jeg ligner en plukket høne!
Håber du er ok Erika og at du gik til lægen!"
Håber du er ok Erika og at du gik til lægen!"
13 år13. maj 2011 kl. 12:04
M_A (slettet)
Undskyld jeg ikke har fået svaret tilbage før nu.
Ja jeg gik til lægen, og det var noget B-vitamin mangel damt stres. B-vitamin passer meget godt, da jeg var ved at blive trappet ud af mine receptpligtige B-vitaminer, men ja. Er nu tilbage på dem, men har nu fået ny læge, og det er desværre ikke blevet bedre med håret.. Derfor må doktor Balle ha' et kald imorgen, suk.
Ja jeg gik til lægen, og det var noget B-vitamin mangel damt stres. B-vitamin passer meget godt, da jeg var ved at blive trappet ud af mine receptpligtige B-vitaminer, men ja. Er nu tilbage på dem, men har nu fået ny læge, og det er desværre ikke blevet bedre med håret.. Derfor må doktor Balle ha' et kald imorgen, suk.
13 år24. maj 2011 kl. 19:40
calcit
uha...det lyder ikke rart.......
13 år25. maj 2011 kl. 08:01
M_A (slettet)
Det er også vildt irriterende. Jeg håber det snart går i sig selv igen. Tror det er en blanding af stres/søvnmangel og b-vitaminmangel. Desværre kan det med søvn ikke gøres så meget ved pt, da det skyldes noget medicinnedtrapning. Indtil da må jeg nøjes med 3-6 timer, suk. Kan ikke få noget søvndyssende naturmedicin, da f.eks. baldrian(?) går ind og påvirker den nuværende medicin.
Nogle som har nogle gode fif til mere og bedre søvn?
Nogle som har nogle gode fif til mere og bedre søvn?
13 år25. maj 2011 kl. 23:12
solakka
Mit hår er blevet pænere evt. vha Spirulina
Mit hår er rigtig pænt for tiden!!!!!!
Synes det ser tykkere ud.
Kan dog ikke se, at der skulle komme nye hår der hvor jeg har tabt håret og blevet skaldet.
Men i det store hele er jeg glædeligt forbavster!
Er nu igang med nr to Spirulina forpakning. Og agter at købe en til i hvert fald.
Har også skiftet shampoo og conditioner bruger nu Gliss.
Har ikke sovet som jeg skulle og har været stresset og ked af det. Kosten har været sund og varieret....
Så indtil videre holder jeg fast i Spirulina!
Hilsen
Sól
Synes det ser tykkere ud.
Kan dog ikke se, at der skulle komme nye hår der hvor jeg har tabt håret og blevet skaldet.
Men i det store hele er jeg glædeligt forbavster!
Er nu igang med nr to Spirulina forpakning. Og agter at købe en til i hvert fald.
Har også skiftet shampoo og conditioner bruger nu Gliss.
Har ikke sovet som jeg skulle og har været stresset og ked af det. Kosten har været sund og varieret....
Så indtil videre holder jeg fast i Spirulina!
Hilsen
Sól
13 år26. maj 2011 kl. 00:43
calcit
re: Mit hår er blevet pænere evt. vha Spirulina
havd er det spirulina?
Jeg har temmeligt langt hår og denne gang har jeg ikke fællet.......som de andre gange.....
Jeg har temmeligt langt hår og denne gang har jeg ikke fællet.......som de andre gange.....
13 år26. maj 2011 kl. 10:16
solakka
om spirulina og super shampo
Hvad skete der mon med mit indlæg? det er forsvundet - øv
så må jeg skrive på ny!
calcit, jeg kan anbefale Schwarzkopfs shampo og conditioner som hedder GLISS.
jeg har egentlig altid haft kort hår - men er nu ved at få en sød lille ponyhale. jeg behøver jo ikke se repræsentativ ud længere. Og så sparer jeg jo mange penge - det er dyrt at gå til frisør hele tiden.
GLISS er faktisk efter min mening lige så fantastisk som de lovede i TV reklamen!
Efter ca en måned på Spirulina og efter skifte til GLISS - så er mit hår bare så blankt og pænt!
Hvis du googler spirulina wiki - så finder du lidt info.
Kan godt ske at grøn Chlorella ville være endnu bedre - der stod ret spændende ting om Grøn Chlorella.
Du kan jo prøve hvis du har lyst! Ville være spændende hvis også du kunne mærke en forskel!
Sól
så må jeg skrive på ny!
calcit, jeg kan anbefale Schwarzkopfs shampo og conditioner som hedder GLISS.
jeg har egentlig altid haft kort hår - men er nu ved at få en sød lille ponyhale. jeg behøver jo ikke se repræsentativ ud længere. Og så sparer jeg jo mange penge - det er dyrt at gå til frisør hele tiden.
GLISS er faktisk efter min mening lige så fantastisk som de lovede i TV reklamen!
Efter ca en måned på Spirulina og efter skifte til GLISS - så er mit hår bare så blankt og pænt!
Hvis du googler spirulina wiki - så finder du lidt info.
Kan godt ske at grøn Chlorella ville være endnu bedre - der stod ret spændende ting om Grøn Chlorella.
Du kan jo prøve hvis du har lyst! Ville være spændende hvis også du kunne mærke en forskel!
Sól
13 år26. maj 2011 kl. 14:03
missemor (slettet)
re: om spirulina og super shampo
Solakke....bliver dit hår ikke fedtet af at bruge den samme shampoo igennem længere tid??
Mit hår er heller ikke særlig tykt og ser trist og glansløst ud selvom jeg bruger diverse dyre shampooer og hårdkure!!
Dertil er det også svært at rede ud efter jeg er begyndt at få naturlige krøller!!(har ellers altid haft helt glat hår)
Er de piller virkelig så gode?? Jeg har en gang prøvet nogle hår, hud og negle piller men kunne dog ikke se nogen forskel efter et halvt år brug og derfor stopped jeg!!
Men er da næsten villig til at prøve alt for at få et smukt og tykkere hår!!
Mit hår er heller ikke særlig tykt og ser trist og glansløst ud selvom jeg bruger diverse dyre shampooer og hårdkure!!
Dertil er det også svært at rede ud efter jeg er begyndt at få naturlige krøller!!(har ellers altid haft helt glat hår)
Er de piller virkelig så gode?? Jeg har en gang prøvet nogle hår, hud og negle piller men kunne dog ikke se nogen forskel efter et halvt år brug og derfor stopped jeg!!
Men er da næsten villig til at prøve alt for at få et smukt og tykkere hår!!
13 år26. maj 2011 kl. 17:33