#22 af Makrella (slettet)
Mørk chokolade.
Du læser en tråd i debat > gode rådMakrella (slettet)
re: Mørk chokolade.
Hej!
Nu kender jeg også en del til det der såkaldte sunde chokolade, da en i min familie er meget indenfor sådan noget der, og tilbød mig at komme med til et møde omkring det. Men der handlede det altså om pyramide spil? Og om at man skulle finde flere til mit netværk og udvide det så jeg kunne tjene på dem. Og der skulle man da slippe 1.400 kr første gang, for en æske chokolade og for at komme med det i netværk, og undskyld mig, men 1400 for noget chokolade?? Og er man ikke også lidt naiv hvis man mener at man kan tabe sig af chokolade, selvfølgelig når det er mørkt gør det det sundere, og der var også en masse blåbær, som indeholder en masse antioxidanter.. men så hellere tage ned i brugsen og købe en plade på 85%, den kan jeg godt have i lang tid og tage et stykke af når chokolade trangen melder sig.. men det er jo op til en selv, om man synes det er rimeligt at slippe 1400 for en pakke med chokolade...
Nu kender jeg også en del til det der såkaldte sunde chokolade, da en i min familie er meget indenfor sådan noget der, og tilbød mig at komme med til et møde omkring det. Men der handlede det altså om pyramide spil? Og om at man skulle finde flere til mit netværk og udvide det så jeg kunne tjene på dem. Og der skulle man da slippe 1.400 kr første gang, for en æske chokolade og for at komme med det i netværk, og undskyld mig, men 1400 for noget chokolade?? Og er man ikke også lidt naiv hvis man mener at man kan tabe sig af chokolade, selvfølgelig når det er mørkt gør det det sundere, og der var også en masse blåbær, som indeholder en masse antioxidanter.. men så hellere tage ned i brugsen og købe en plade på 85%, den kan jeg godt have i lang tid og tage et stykke af når chokolade trangen melder sig.. men det er jo op til en selv, om man synes det er rimeligt at slippe 1400 for en pakke med chokolade...
14 år4. maj 2010 kl. 11:54
KarinaHadsten (slettet)
re: Mørk chokolade.
Pyramide eller ej, så tror jeg at tippet med at spise et stykke chokolade en halv time før et måltid, som det gode råd handlede om, er et råd, som der godt kan være hold i. Jeg har tidligere læst en artikel, som belyste dels at chokolade indeholder nogle sunde stoffer og dels at især det mørke chokolade kunne have en slankende effekt idet det giver en mæthedsfornemmelse. Chokoladeslankekuren skulle endda have den bivirkning at man får fastere bryster. Prøv engang at læse de her to artikler. Jeg tror ikke det er vigtigt at det er et bestemt mærke af chokolade - det vigtige er at kakaoprocenten er høj. Og i artiklen skriver de endda 90%. Det er godt nok meget.
avisen.dk
avisen.dk
avisen.dk
avisen.dk
14 år18. maj 2010 kl. 10:37
Og dette er med garanti IKKE pyramidespil.
Mange mennesker tror helt fejlagtigt at network marketing er pyramidespil, men det har intet med sådan noget at gøre.
Jeg har selv på et tidspunkt været forhandler af et produkt som kun blev forhandlet som network marketing, men det lå så ikke lige til mig, men jeg synes bare det er synd for de mennesker som gerne vil forhandle produkter på den måde at de altid misforståes, og der bliver råbt pyramidespil, bare man nævner at produktet ikke kan købes i en almindelig butik.
Jeg beklager meget hvis jeg lige fik skrevet tingene lidt for hårdt, men jeg synes ikke at de rigtige facts var med. Jeg skulle måske have skrevet hvordan det blev forhandlet i stedet for at risikere at der kom forkerte oplysninger herind.
Jeg synes bare det var en smule irellevant idet jeg bare delte et slanke-tip med jer herinde, og ikke forsøgte at sælge noget!