Mørk chokolade.

Du læser en tråd i debat > gode råd

re: Mørk chokolade.
Hejsa allesammen. I må virkelig undskylde at jeg ikke lige har fået svaret herinde, men jeg blev pludselig den lykkelige mor til en lille pige, og så er tiden bare løbet fra mig, og har egentlig ikke haft ret meget tid ved computeren med en lille ny datter som nu er 4 mdr og en søn på 2 år... Har virkelig fået hænderne fulde der, men elsker hvert et øjeblik.
Til jer der har skrevet jeres mail adresser her sender jeg en mail til i løbet af et par dage.
Grunden til at jeg ikke ville nævne produktnavn og sådan noget herinde er at hvis man læser reglerne herinde, så må man ikke skrive produktnavne fordi de ikke vil have at man bruger siden her til reklame, og det synes jeg er virkelig godt ved denne side.
Man kan ikke blive "udnyttet" af en masse mennesker som ønsker at vi skal købe både det ene og det andet for at vi skal tabe os på deres måde.
Jeg elsker at denne side i bund og grund bare går ud på at få svar hvis der er noget man er i tvivl om, og ellers bare støtte og opbakning.
Inden jeg vil nævne produktnavne herinde vil jeg lige læse lidt på reglerne igen, og så vender jeg tilbage.
Håber i alle må få en fantastisk dag i morgen.
14 år24. marts 2010 kl. 23:42
Har lige læst reglerne igen, og der står:

7.Madital.dk forbeholder sig retten til uden varsel at ændre eller slette indlæg, der udnytter Madital.dk kommercielt eller indeholder anden form for reklame, er upassende, stødende, fornærmende eller på anden måde vurderes til ikke at leve op til god etik og moral. Vi forbeholder os ligeledes retten til at slette profiler, som ikke lever op til disse krav.

Er der nogen der ved hvor hårdt det bliver håndhævet? Jeg vil nemlig helst ikke slettes nu hvor jeg endelig har fundet en gratis side hvor man kan finde den støtte man har brug for når man har en del kilo der gerne skulle rasle af;-)
14 år24. marts 2010 kl. 23:48
Som jeg læser det, må du ikke reklamere for noget som du selv sælger.
14 år26. marts 2010 kl. 09:03

Så kan der vist ikke tygges mere på den chokolade ; ) , så hvis det er noget du selv sælger så lad være med at nævne det. - Hvordan er det gået med vægttab og graviditeten ?? nu ved jeg ikke hvor meget du vejer, men det har så været i slutning af graviditeten hvor du har tabt 10 kg. på 4 uger.
14 år26. marts 2010 kl. 14:08
Ja ok. Indrømmet... Det var måske ikke lige i slutningen af graviditeten at jeg tabte så meget, men jeg ville bare fortælle lidt om hvordan jeg havde tabt mig. Jeg vejer ca 40 kg for meget, så der er stadig en del at tage af.

Jeg er ikke selv sælger af chokoladen, så jeg tager bare chanen og skriver om det.

Chokoladen hedder Xocai, og jeg kan varmt anbefale det (vil lige tilføje at man ikke kan købe det i butikkerne, så der er ingen grund til at jagten går ind derue;-)).
Jeg har læst en del om det på nettet og fået en del informationer der hvor jeg køber det, og det er lavet helt uden brug af tilsætninger.
Det er koldpresset og det gør at det indeholder mange antioxidanter (for dem der ikke ved hvad det er kan jeg varmt anbefale at google det, da det kan have en del at sige når man gerne vil tabe sig og ellers leve sundt).
Jeg haved før en MEGET sød tand. Havde fået den vane at jeg skulle sidde og tygge på noget hver gang jeg så tv, sad ved computeren eller læste. Uanset hvad jeg lavede, så skulle tyggemusklen køre.
Tror virkelig at jeg var blevet afhængig (egentlig skræmmende at man kan det) Men sådan et stykke chokolade fik mig til at glemme det.
Det er da ikke dårligt klaret.
Det skal lige siges at jeg har prøvet alt lige fra at leve sundt med grønt, frugt og motion til herbalife, og intet ha egentlig virket på mig. Ikke at jeg ikke har kunnet lide det, men da det ikke har virket fandt jeg alt for hurtigt tilbage i den gamle gænge.
Lyder som en masse dårlige undskyldninger, men det er vel også derfor jeg er endt helt heroppe i vægt.
Nu er de dårlige undskyldninger blevet begravet i baghaven, og jeg fortsætter jagten på min drømmevægt.

Håber at i alle også er godt på vej til at opnå jeres mål.
Jeg krydser i hvert fald fingre for jer alle.
14 år26. marts 2010 kl. 21:13
Jeg vil bare lige advare andre før de får en masse blod på tanden efter dette såkaldte sunde chokolade.
Vi taler altså her om produkter der bliver forhandlet som network marketing, aka. multi level marketing eller hvad vi andre kalder PYRAMIDE.
Der kommer med jævne mellemrum sådan nogle "mirakuløse" produkter frem som forhandles sådan - så er det en juice man taber sig af, snart er det særlige proteinbarer - nu er det så en chokolade.

Hvad jeg kan sige er, at pyramide forhandling kun handler om een ting - tjene penge for dem i "toppen" af den. Det gør man ved at forhandlerne narrer/overtaler deres eget netværk til at købe disse produkter. Som så igen skal hverves og overtale deres netværk osv. osv. Lidt klamt, fordi målgruppen herinde jo er notorisk "nem" at overtale - man vil jo frygteligt gerne have det vægttab og vil næsten gøre hvad som helst for at det skal lykkes. Men vogt jer!

I bestemmer jo selv hvad I vil bruge jeres penge på - men pyramide burde skræmme jer væk. Det gør det i hvert fald for mig.
Hvis det virkeligt virkede og var så fantastisk kunne det jo nok sælges på helt normal vis i en butik!
14 år27. marts 2010 kl. 08:24
Jeg synes du har ret i at man skal vogte sig for pyramiderne, men det at man ikke kan købe produktet på anden vis behøver ikke hænge sammen med kvaliteten; det er fordi forretningskonceptet er sådan. Hvis man kunne købe det i butikkerne, ville ingen jo købe det fra en privatforhandler. Jeg ser intet odiøst i at købe af en bekendt, men jeg skulle personligt ikke nyde noget af at være forhandler i sådan en model.

Jeg synes produktet i sig selv ser sobert ud , og jeg vil gerne smage det. Har dog lidt problemer med at forestille mig at det vil revolutionere mine venusmål, men godt at det virker for nogen.
14 år27. marts 2010 kl. 21:26
Lige inden i går helt i spåner over "pyramide spil" så synes jeg at jeg lige vil sige et par velvalgte ord om det.
Jeg skrev herinde for at give et godt råd til andre om hvordan de måske kunne tabe sig som jeg selv har gjort det, derfor synes jeg lige jeg vil sige det ikke er helt fair med sådan en tone i denne tråd.
Derefter vil jeg gerne nævne at jeg så absolut ikke på noget tidspunkt vil opfordre andre mennesker til noget ulovligt, eller opfordre andre til at støtte noget ulovligt, og som alle sikkert ved så er pyramidespil ulovligt i Danmark.
Men jeg vil også lige nævne at jeg har undersøgt dette firma, da jeg jo ikke vil bruge mine penge til at støtte hvad som helst, og Network Marketing ER FULDT UD LOVLIGT både herhjemme men også i alle andre lande!
Altså kan vi allerede her udelukke Network Marketing som pyramidespil.
Derforuden overvejede jeg på et tidspunkt at blive forhandler, så jeg hørte lidt mere om det, og her er det de kalder kompensations planen bygget sådan op så selv om jeg bliver forhandler nr 1 mio. så kan det sagtens være mig der blev den der tjente mest!

Jeg vil hermed gerne opfordre ALLE til at undersøge de forskellige facts INDEN man kaster med sten!
14 år28. marts 2010 kl. 22:09
Jeg synes det er dejligt at du deler ethvert vægttabstip. Bliv endelig ved med det!
14 år29. marts 2010 kl. 00:37
Nu synes jeg tonen bliver lidt vel defensiv.
Jeg har intet sted sagt, at det var ulovligt. Jeg synes bare folk skal vide, hvad det er for noget, man går ind til og støtter.
Jeg skrev blot ud fra mig selv at jeg PERSONLIGT ikke vil støtte det, men skrev i øvrigt også at folk selv må bestemme. Hvad de i øvrigt alligevel altid gør. Forretningformen blev bare overhovedet ikke nævnt og det synes jeg at folk fortjente at få at vide.
14 år30. marts 2010 kl. 15:43

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });