Har lige læst reglerne igen, og der står:
7.Madital.dk forbeholder sig retten til uden varsel at ændre eller slette indlæg, der udnytter Madital.dk kommercielt eller indeholder anden form for reklame, er upassende, stødende, fornærmende eller på anden måde vurderes til ikke at leve op til god etik og moral. Vi forbeholder os ligeledes retten til at slette profiler, som ikke lever op til disse krav.
Er der nogen der ved hvor hårdt det bliver håndhævet? Jeg vil nemlig helst ikke slettes nu hvor jeg endelig har fundet en gratis side hvor man kan finde den støtte man har brug for når man har en del kilo der gerne skulle rasle af;-)
#12 af Tami (slettet)
Til jer der har skrevet jeres mail adresser her sender jeg en mail til i løbet af et par dage.
Grunden til at jeg ikke ville nævne produktnavn og sådan noget herinde er at hvis man læser reglerne herinde, så må man ikke skrive produktnavne fordi de ikke vil have at man bruger siden her til reklame, og det synes jeg er virkelig godt ved denne side.
Man kan ikke blive "udnyttet" af en masse mennesker som ønsker at vi skal købe både det ene og det andet for at vi skal tabe os på deres måde.
Jeg elsker at denne side i bund og grund bare går ud på at få svar hvis der er noget man er i tvivl om, og ellers bare støtte og opbakning.
Inden jeg vil nævne produktnavne herinde vil jeg lige læse lidt på reglerne igen, og så vender jeg tilbage.
Håber i alle må få en fantastisk dag i morgen.