#2 af SiriS (slettet)
Mørk chokolade.
Du læser en tråd i debat > gode rådSiriS (slettet)
re: Mørk chokolade.
Hvis vi kan snakke om NUPO, kan vi vel også snakke om andre produkter. Gad vide hvad det er der virker? Vand før måltidet skulle jo også sænke appetitten. :-) Jeg er interesseret.
15 år10. november 2009 kl. 13:07
Sannew (slettet)
Jeg vil da også gerne høre om det. Hvem vil ikke gerne kende til chokolade, som kan hjælpe en med at tabe sig;-)
Jeg kan næsten heller ikke forestille mig, at det vil være et problem at du nævner produkèt - som Siri siger, så nævner vi jo tit produktnavne. Men jeg ved ikke hvordan reglerne er.
Ellers kan du måske skrive hvad det hedder i en af vores profiler? som kommentar?
Jeg kan næsten heller ikke forestille mig, at det vil være et problem at du nævner produkèt - som Siri siger, så nævner vi jo tit produktnavne. Men jeg ved ikke hvordan reglerne er.
Ellers kan du måske skrive hvad det hedder i en af vores profiler? som kommentar?
15 år10. november 2009 kl. 19:04
Anonym
Hej Tami,
Jeg vil gerne høre, hvad det er for en chokolade.
Jeg vil gerne høre, hvad det er for en chokolade.
15 år15. november 2009 kl. 17:39
Anonym
Hej, jeg glemte at skrive min mailadresse. Den er:
demijoma@hotmail.com
demijoma@hotmail.com
15 år15. november 2009 kl. 17:49
angelique (slettet)
Jeg vil osse gerne høre mere om det her totalt hemmelige produkt :)
Min mail er akozmer@ruc.dk
Min mail er akozmer@ruc.dk
15 år16. november 2009 kl. 10:21
NinaKorsør (slettet)
Hej Tami
Jeg er også interesseret. Min mail er ninamads@get2net.dk
Hilsen Nina
Jeg er også interesseret. Min mail er ninamads@get2net.dk
Hilsen Nina
15 år17. november 2009 kl. 11:37
SiriS (slettet)
Oss' mig, mail siri@jones.dk , på forhånd tak! :-)
15 år18. november 2009 kl. 07:42
bruger slettet
Skummelt... jeg giver ikke min mail til hvem som helst for jeg gider ikke spam.
Skriv det herinde så er det ikke reklame hvor du ønsker at sælge det. Men bare et godt råd du giver videre og det er da tilladt.. og meningen med dette forum!
Inge
Skriv det herinde så er det ikke reklame hvor du ønsker at sælge det. Men bare et godt råd du giver videre og det er da tilladt.. og meningen med dette forum!
Inge
15 år22. november 2009 kl. 08:51
Rov (slettet)
Tab ved hjælp af chokolade før sengetid... errr tillad mig at være skeptisk.
14 år27. november 2009 kl. 01:23
Jeg er helt ny herinde, men jeg vil da også lige give lidt af mine erfaringer videre herinde, og håber at det kan hjælpe jer som det har hjulpet mig.
Jeg har fundet et helt fantastisk produkt. Det er en mørk chokolade, men den er lavet på en helt ny måde, så den mætter rigtig godt.
Da jeg startede med den fik jeg at vide at jeg bare skulle prøve at spise et stykke chokolade ca. 20 minutter før spisetid, og drikke et glas vand til, så ville jeg måske kunne tabe mig.
Jeg var godt nok MEGET skeptisk, men havde jo ikke noget at tabe, da jeg i mange år har kæmpet dag efter dag med at få min vægt ned.
Men det mest utrolige er faktisk at jeg har tabt mig ved hjælp af dette chokolade.
Og jeg har næsten mistet lysten til alt det usunde slik.
Hver gang jeg får lyst til noget lækkert og vildt usundt, så tager jeg hurtigt sådan et stykke chokolade, og tænke så ikke mere på de usunde sager.
Jeg har nu været i gang med dette i små 4 uger, og har allerede tabt mig ca. 10 kg ved at gøre det på denne måde.
Jeg vil ikke nævne navn på firma og sådan noget herinde, for man må jo ikke reklamere, men skriv til mig hvis du vil have et nummer på den person jeg køber mit chokolade hos.
Jeg kan kun sige at jeg har aldrig kunnet lide mørk chokolade før, men dette smager ikke så bittert. Hvilket var en glædelig overraskelse, da jeg ALTID har haft meget svært ved at få den bitre eftersmag væk igen efter et stykke mørk chokolade.
Håber dette kan være til hjælp eller inspiration for andre.