En hel novelle fra en ny bruger ;o)

Du læser en tråd i debat > vægttab

:O)
Jamen tusind tak igen alle sammen.. jeg glædeer mig mere og mere. Og det virker måske tåbeligt men idag hvor det hele er startet med rigtig kost har jeg ikke været træt i løbet af dagen. Lækkert

Og mulde jeg er fra Korsør... ss
19 år2. maj 2005 kl. 18:01
Hej Monika.
Jeg vil også sige velkommen til og sige pøj pøj.
Jeg er vist nok den eneste mand i øjeblikket i dette forum, og derfor r jeg jo "hanen" der galer.
Dog er jeg ikke enig med eskimo om at spise NUPO, smid det af H-til og nøjes med at tælle kalorier.
Jeg har selv været meget overvægtigt, tabte mig 15 kilo ved at tælle kalorier, og lægge min kost helt om.
Det er fedt, at man kan spise et stykke chokolade med god samvittighed, og derefter skal man så tænke på, at de kalorier der er i chokoladen, tja de svarer til det antal man skulle have haft til aftensmaden, og hvad gør man så, tja man bliver nødt til at gå sulten i seng.
Ellers er jeg meget enig i hvad eksi skriver, og vil bare give dig noge gode råd.
Er du med bus, stå af et stoppested før du skulle af, og gå resten af vejen.
Gå en tur på en ½-1 time efter din aftensmad, ca. en ½ time efter du har spist, det sætter virkelig fut i forbrændningen, når du har fundet din form, så begynd at gå en tur på 15 min, løb derefter 5 min, og igen gå og løb gå og løb gå og løb, og vupti ligepludselig er du i fuld gang med motionen.
Vi er kanon gode til at give skulderklap, men også til at give et spark i r..... hvis det er det der skal til.
Græd ud herinde, for der er så mange virkelig søde mennesker der hjælper dig.
Så pøj pøj og endnu engang velkommen
Knus
Bamse
19 år2. maj 2005 kl. 20:48

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });