#12 af Kirsten P (slettet)
Januarstatus.
Du læser en tråd i debat > vægttabKirsten P (slettet)
re: re: re: re: re: re: Januarstatus.
Det er flot Marianne, at du er ved at være i mål. Jeg ska hellere ikke tabe mig så meget som andre, men det gør det ikke mindre svært. Mit mål er dog kun et bmi på 25 så er jeg tilfreds
Jeg synes det vil være en god ide at du vil blive ved med at bruge programmet, så vi andre kan høre lidt om hvordan det er at holde vægten når målet endelig er nået og så kan vi bruge dig som forbillede.
Jeg synes det vil være en god ide at du vil blive ved med at bruge programmet, så vi andre kan høre lidt om hvordan det er at holde vægten når målet endelig er nået og så kan vi bruge dig som forbillede.
17 år1. februar 2007 kl. 13:29
bruger slettet
re: re: re: re: re: re: re: Januarstatus.
Hvormange kilo mon der er tabt her i januar af alle ialt ????
nuddi
nuddi
17 år1. februar 2007 kl. 16:16
Phatchick (slettet)
re: re: re: re: re: Januarstatus.
Tillykke Marianne ;O)
Hvor må det være dejligt at være ved vejs ende!
Pyyyh...der er langt endnu, men jeg skal nok nå det ;O)
Personligt tror jeg det er ligemeget om man skal tabe sig meget eller lidt, der er hurdler ved begge dele.
Når man skal tabe sig meget, går det måske lidt hurtigere til at begynde med, men man kan knap nok skimte målet forude og det kan være dræbende for motivationen.
På den anden side går det måske lidt langsommere, når man "kun" har få kilo man skal af med, men målet er lige om hjørnet.
Under alle omstændigheder, så er det flot Marianne og det udløser et kæmpe skulderklap herfra ;O)
Hvor må det være dejligt at være ved vejs ende!
Pyyyh...der er langt endnu, men jeg skal nok nå det ;O)
Personligt tror jeg det er ligemeget om man skal tabe sig meget eller lidt, der er hurdler ved begge dele.
Når man skal tabe sig meget, går det måske lidt hurtigere til at begynde med, men man kan knap nok skimte målet forude og det kan være dræbende for motivationen.
På den anden side går det måske lidt langsommere, når man "kun" har få kilo man skal af med, men målet er lige om hjørnet.
Under alle omstændigheder, så er det flot Marianne og det udløser et kæmpe skulderklap herfra ;O)
17 år1. februar 2007 kl. 20:30
tynd74
re: re: re: re: re: re: Januarstatus.
hej marianne
rigtig sej gået og et stort tillykke herfra
jeg håber jeg selv er tæt på mit mål til sommer.
og kunne måske godt finde på at gå yderliger 8kg ned til den tid. men nu ser vi. du er et godt forbillede.
super flot af dig
knus flittiglise
rigtig sej gået og et stort tillykke herfra
jeg håber jeg selv er tæt på mit mål til sommer.
og kunne måske godt finde på at gå yderliger 8kg ned til den tid. men nu ser vi. du er et godt forbillede.
super flot af dig
knus flittiglise
17 år1. februar 2007 kl. 20:49
Og ved du hvad, jeg synes, det er lige svært. Om jeg skal tabe 30-15 eller 5 kilo :-) Det tager bare lidt længere tid at tabe de 30 :-)
Anna