Kirsten - det er da flot, at du har tabt 3,5 kilo i januar. Et resultat, du godt kan være stolt af. Især når du tager i betragtning, at din motivation ikke har været i top.
Vær opmærksom på, at hvis du sætter dig for høje mål, falder motivationen i takt med, at du erkender, at du aldrig når det. Så sæt forventningerne lidt ned til dig selv :-)
10 på stribe - lyder som en god idé - især når den virker for dig.
Og så bliv ved med at melde ind her, også når motivationen ikke er der. Vi er jo altid gode for lidt opmuntring, skulderklap, spark eller hvad du nu lige har brug for.
Go go.
Anna
#2 af annap (slettet)
Jeg har tabt 3½ kg i jan. fra 69,5 til 66 kg og det er vel også OK især når min motivation har kunne ligge på et meget lille sted. Det har også bevirket at jeg ikke har deltaget så meget herinde i forummet, kun et enkelt lille pip i ny og næ, men jeg synes der er mange seje herinde.
Nu skal der andre boller på suppen, og jeg vil re-lancere 10 på stribe som Asta Elise engang fandt på og som jeg havde succes med.
10 på stribe går ud på at man skal have 10 sunde dage på stribe inden man må stige på vægten( og jeg er en af dem der vejer mig hver dag) Hvis man falder i, skal man begynde forfra.
Jeg er startet med dag 1 i dag og gemt min vægt ind i et skab. Jeg vil definere en god dag for mig som en dag hvor jeg får 1200-1500 kal.
Det er med vilje at jeg ikke skriver noget om motionen, for jeg mener selv at jeg får motioneret hvad jeg skal.