Hej Maddie Hvor er det flot med 5,6 kg på en måned. Sejt :-) Jeg synes det er fornuftigt at du sætter et nyt mål der hedder at holde vægten - det er meget realistisk. Husk at vi er her - jeg er personligt selv tilbage i kampen - og som du selv har sagt: Det skal ikke være en Mission Impossible. Jeg plejer selv at være på flere gange om dagen - så skriv hvis du har brug for opbakning og lignende.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Hvor er det flot med 5,6 kg på en måned. Sejt :-)
Jeg synes det er fornuftigt at du sætter et nyt mål der hedder at holde vægten - det er meget realistisk.
Husk at vi er her - jeg er personligt selv tilbage i kampen - og som du selv har sagt: Det skal ikke være en Mission Impossible.
Jeg plejer selv at være på flere gange om dagen - så skriv hvis du har brug for opbakning og lignende.