mission 2007 uge 5

Du læser en tråd i debat > vægttab

mission 2007 uge 5
Hej,

Her står vægten på 79,3 i dag - dejligt, selv om den har været på 78 flere gange i den forløbne uge. Det går den rigtige vej, stille og roligt. Tror I ikke, at når vi gør status den første februar, vil det føles helt rart at have tabt en fire-fem kg på en måned - det er nu lidt vildt (dejligt).
jeg glæder mig til at høre, hvordan det går.

Hilsen Maddie
17 år29. januar 2007 kl. 07:27
re: mission 2007 uge 5
Hejsa Maddie

Ja, stille og roligt. Sådan er det osse her. Flot, som du taber dig :-)

Anna
17 år29. januar 2007 kl. 10:26
Det er uhyggeligt hvor lidt der skal til at vælte hele læsset og al den motivation man har... Hmmmmm
Jeg har lige konstateret at jeg er tilbage til hvor jeg startede d. 1/1 - ØV, MØG, SKOD og så en masse endnu grimmere ord.
Jeg tror lige jeg går i tænkeboks et par dage, for at finde ud af hvordan jeg løser dette problem. Så det varer lige lidt før I hører fra mig igen.
Men pøj pøj til alle jer andre - I er bare så seje :o) Ju-huuuu.
17 år29. januar 2007 kl. 11:20
re: re: mission 2007 uge 5
hej
her siger vægten 85,1 kg, så der er røget 1,1 i ugen der gik og 4,9 i alt. jeg flyttede jo mit mål om at komme under de 85 fra d. 9. feb til d. 1. feb, så der skal spises MEGET sundt de næste 3 dage, hvis de skal nås:-)
Jeg skal til DK d. 9. feb og jo mere der er røget jo bedre. Jeg har nemlig et gavekort på 1400 kr til tøjkøb fra jul fra mine forældre, så jeg satser på at kunne komme under de 84 til den tid i hvert fald og så kan jeg ligefrem begynde at købe rigtigt og smart tøj og også have det på uden jeg ser tåbelig ud:-)

Eskimo
17 år29. januar 2007 kl. 12:32
re: re: re: mission 2007 uge 5
Hej,

Eskimo, du har da rigtig noget at glæde dig til. 1400 kr. - hvor lækkert! Det kunne i hvert fald få mig til at forsage småkagerne.

Lilled, - kan du nu lade være med at trække dig. Det er altså nu, du har brug for moralsk opbakning. Et par dage på sund kost, så er du tilbage i fin form. Tænk på, hvor dejligt du syntes, det var, da du smed de første kilo. Nu sidder de ingengang rigtig fast, så kom nu igang igen. Mission 2007 er da ikke det samme uden dig - og det er vel i medgang og modgang, dette her.

Venlig hilsen
Maddie
17 år29. januar 2007 kl. 14:21
re: re: re: re: mission 2007 uge 5
Lige mine ord. Lilled du bliver bare her hos os. Vi skal nok tage os kærligt af dig. Vi kan også hjælpe med at tænke, hvis du lader os :-)

Anna
17 år29. januar 2007 kl. 14:28
Altså hvor er I dejlige :o)
Det er skønt at få så hurtig respons - og også uden at det er pakket ind.
Jeg kunne jo ikke lige lade være med at gå ind og se om nogen havde læst mit indslag - det varmer bare så godt at nogen er klar med et spark med det samme... :-)

Tak og 1000 knus
17 år29. januar 2007 kl. 17:45
re: re: mission 2007 uge 5
Hej igen, Lilled,

Du har garanteret fighterånd. Det kunne jeg læse, da du startede Mission 2007. Vi kan jo da ikke være bekendt overfor os selv, at det i stedet bliver til "mission impossible".

Man kan blive helt "afhængig" af lige at se, hvad der foregår her. Jeg kigger i hvert fald flere gange dagligt, så får du brug for respons, så skriv.

Jeg fornemmer, at du allerede har vendt skuden.

Hilsen Maddie
17 år29. januar 2007 kl. 19:42
re: re: re: mission 2007 uge 5
Hihi Maddie. Jeg griner højt - Mission Impossible. Du er sgu go - tak for et godt grin :-)

Anna
17 år29. januar 2007 kl. 20:03
re: re: re: re: mission 2007 uge 5
Hej I piger på mission,

Jeg har gjort status over januar. Det gik da over al forventning. Jeg har tabt 5,6 kg i den foregående måned. Nu kommer der en tid, som vil blive lidt svær for mig, så mit nye mål er at holde vægten.

Jeg håber, at du havde en god fødselsdag, Eskimo.

Hilsen Maddie
17 år1. februar 2007 kl. 06:10

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });