#12 af bruger slettet
Har brug for hjælp !!
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: Har brug for hjælp !!
Jeg roder rundt i nogenlunde den samme rille som du har været igennem. Det er uhyggeligt hvor lidt der skal til at vælte hele læsset og al den motivation man har... Hmmmmm
Jeg har lige konstateret at jeg er tilbage til hvor jeg startede d. 1/1 - ØV, MØG, SKOD og så en masse endnu grimmere ord.
Jeg tror lige jeg går i tænkeboks et par dage, for at finde ud af hvordan jeg løser dette problem. Så det varer lige lidt før I hører fra mig igen.
Men pøj pøj til alle jer andre - I er bare så seje :o) Ju-huuuu.
Kig_op: Jeg har tænkt lidt over det du har skrevet og været inde og kigge på din profil. Det ser ud til at vi er nogenlunde i samme båd - altså vores vægttabsønsker er nogenlunde det samme (ca. 5 kg). Sommetider tror jeg, at jeg har svært ved at gennemføre fordi det jo ikke er så mange kilo... så en dag/uge hvor vi synder betyder jo ikke noget... Men det resultere jo bare i at vi går og tænker/bekymre os i meget længere tid end det egentlig er nødvendigt, som f.eks. min situation hvor jeg er tilbage til 0 efter en måned hvor vægt og mad har fyldt utroligt meget. Hmm - bare en tanke.
Jeg har lige konstateret at jeg er tilbage til hvor jeg startede d. 1/1 - ØV, MØG, SKOD og så en masse endnu grimmere ord.
Jeg tror lige jeg går i tænkeboks et par dage, for at finde ud af hvordan jeg løser dette problem. Så det varer lige lidt før I hører fra mig igen.
Men pøj pøj til alle jer andre - I er bare så seje :o) Ju-huuuu.
Kig_op: Jeg har tænkt lidt over det du har skrevet og været inde og kigge på din profil. Det ser ud til at vi er nogenlunde i samme båd - altså vores vægttabsønsker er nogenlunde det samme (ca. 5 kg). Sommetider tror jeg, at jeg har svært ved at gennemføre fordi det jo ikke er så mange kilo... så en dag/uge hvor vi synder betyder jo ikke noget... Men det resultere jo bare i at vi går og tænker/bekymre os i meget længere tid end det egentlig er nødvendigt, som f.eks. min situation hvor jeg er tilbage til 0 efter en måned hvor vægt og mad har fyldt utroligt meget. Hmm - bare en tanke.
17 år29. januar 2007 kl. 11:19
Ja, de andre har jo allerede givet dig de vise ord, så dem springer jeg over. Men dejligt at du er kommet op af hullet igen og har snuden ovenvande.. Chipsene burde være langt nok væk i de fleste tilfælde, når de ligger ude i skuret, ikke sandt.. Så det er nok NU du skal beslutte at det er i orden at nippe lidt til chips i weekenden sammen med familien men at hverdagen er 100% chipsfri..Var det en mulighed?
Knus fra Mulde
PS! Phatc. totalt sejt at smide 7 kg. i december, DET ta'r jeg hatten af for..*ss*