Hej Storesøs!
Tillykke med vægttabet..hvem der da bare vejede noget med et 5-tal foran..Ha ha ha...nej så langt skal jeg nu godt nok ikke ned, men kunne jeg lande på 65 engang i fremtiden, ville det være skønt. :oD Men det tager vist en hel del tid, så sløvt som det går med mig pt... :o( Jeg har lige kigget lidt på din kostplan, den ser rigtig go' ud må jeg sige..måske skulle jeg prøve at se, om det ku' gi' lidt gang i vægttabet....Rigtig go' weekend!
Knuz Muldebeerg
Status fra StoreSøs
Du læser en tråd i debat > vægttabMuldebeerg
re: Status fra StoreSøs
19 år30. april 2005 kl. 08:35
StoreSøs (slettet)
re: Status fra StoreSøs
Hej Muldebeerg
Ja, min kostplan virker fint ...... så længe jeg holder den....
Det er jo altid det store problemet, man ved godt hvad og hvor meget man skal spise, men men men
Jeg er kommet ind i en god vane lige nu, så det går stille og roligt ned af bakke med vægten.
Det hjælper jo også altid på motivationen når man runder et "hjørne".
For mig er det åbenbart godt at har helt faste ramme omkring hvad jeg skal spise, uden dog at være fastlåst.
Så håber jeg at det har hjulpet dig lidt .. til at komme igang, det er altid det sværeste at komme i gang igen ...
StoreSøs
Ja, min kostplan virker fint ...... så længe jeg holder den....
Det er jo altid det store problemet, man ved godt hvad og hvor meget man skal spise, men men men
Jeg er kommet ind i en god vane lige nu, så det går stille og roligt ned af bakke med vægten.
Det hjælper jo også altid på motivationen når man runder et "hjørne".
For mig er det åbenbart godt at har helt faste ramme omkring hvad jeg skal spise, uden dog at være fastlåst.
Så håber jeg at det har hjulpet dig lidt .. til at komme igang, det er altid det sværeste at komme i gang igen ...
StoreSøs
19 år30. april 2005 kl. 09:21
Nej jeg er bestemt ikke kun på grøntsager, tværdigmod prøver jeg at spise mere kød, fordi det mætter mere.
Til morgenmad spiser jeg ymer med havregryn, hvedeklid, og nødder.
Formiddag et par gulerødder
Frokost salat med meget protein (æg, fiske eller rester fra aftensmaden)
Eftermiddag et æbler, appelsin, banan el.lign.
Aftensmad En halv tallerken grøntsager/salta, En kvart tallerken paste, ris eller katofler og midnst 100 g kød.
Efter ungerne er lagt i seng, et glas rødvin. Så er der noget at se frem til.
Og så tager jeg kun en potion aftensmad, det tror jeg næsten er vigtigere end hvad man spiser.
Jeg håber at det kan inspirere dig lidt.
StoreSøs