Vægten sagde 57,9 i morges, det vil sige at jeg har tabt 400g. Jeg er rigtig glad for at se et 7-tal, så nu har jeg rigtig lyst til at fortsætte mit projekt.
I løbet af ugen har jeg været ude og løbe 2 gange, og jeg har stort set holdt mig til sund mad. Jeg har dog drukket et glas rødvin hver aften... Men hvis jeg stadigvæk kan tabel mig (lidt) og nyde et glas rødvin, så er det det værd, også selvom det kommer til at tage lidt længere tid at tabe sig.
Jeg håber at kan komme ned i starten af 57'erne til næste fredag....
Advogirl følger du med :-)
StoreSøs
19 år29. april 2005 kl. 11:19
annap (slettet)
#2 af annap (slettet)
re: Status fra StoreSøs
Hej StoreSøs
Tillykke med vægttabet. 400 gram på en uge er rigtig fint.
Ja, og et enkelt glas rødvin feder jo ikke mere end et enkelt glas letmælk, vel?
Knus Anna
19 år29. april 2005 kl. 11:33
lhl1968
#3 af lhl1968
Vil ikke give dig helt ret i det med mælk og rødvin. godt nok feder det ikke, men mælk sætter forbrændingen op og vin sætter den ned.
Vin er jo lige som alle andre former for alkohol.
Knus Chiffi.
19 år29. april 2005 kl. 11:39
StoreSøs (slettet)
#4 af StoreSøs (slettet)
Hej Anna
Den sammenligning havde jeg ikke lige tænkt over rødvin og mælk. Den er rigtig god, nu vil jeg rødvin med endnu bedre samvittighed :-)
19 år29. april 2005 kl. 11:41
StoreSøs (slettet)
#5 af StoreSøs (slettet)
ØV Chiffi nu troede jeg lige.....
Når pyt, et enkelt glas rødvin går nok.
19 år29. april 2005 kl. 11:44
annap (slettet)
#6 af annap (slettet)
Lige præcis, siger Anna, der også er mægtig glad for rødvin...
19 år29. april 2005 kl. 12:21
Bamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
#7 af Bamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
Hej StoreSøs.
Jamen det går jo nedad, og det lyder du jo glad for. Glæder mig selv også til jeg kan skrive 99 istedet for 103 kg.
Knuser Bamse
19 år29. april 2005 kl. 12:39
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
#8 af Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
Hejsa Storesøs
Tillykke med de 400 gram det er jo bare dejligt når vægten går ned og det er jo kun godt at du alligevel har kunne nyde et glad rødvin hver aften.
Knus smiley
19 år29. april 2005 kl. 12:42
StoreSøs (slettet)
#9 af StoreSøs (slettet)
Tak for jeres kommentarer. Det motiverer virkelig at få et par ord ...
God week-end StoreSøs
19 år29. april 2005 kl. 13:25
bruger slettet
#10 af bruger slettet
Hej StoreSøs,
Tillykke med det fine resultat. Om jeg følger med ved jeg først på mandag, men vægten i morges var gået 400 g op, selv om jeg har gjort alt det rigtige, hvor kommer de kilo dog fra? Nå men der er håb forude til på mandag, jeg vil også så gerne se det 57,et eller andet.
Du klarer det bare så flot,og selvfølgelig skal du da hygge dig med din vin. Hvad spiser du normalt, er du kun på grøntsager?
Jeg løber jo en lille smule, sjipper en lille smule, går til og fra station på job (15 min hver vej), lufter hunden længere osv. - jeg kan næsten ikke gøre mere synes jeg.
Vægten sagde 57,9 i morges, det vil sige at jeg har tabt 400g.
Jeg er rigtig glad for at se et 7-tal, så nu har jeg rigtig lyst til at fortsætte mit projekt.
I løbet af ugen har jeg været ude og løbe 2 gange, og jeg har stort set holdt mig til sund mad. Jeg har dog drukket et glas rødvin hver aften... Men hvis jeg stadigvæk kan tabel mig (lidt) og nyde et glas rødvin, så er det det værd, også selvom det kommer til at tage lidt længere tid at tabe sig.
Jeg håber at kan komme ned i starten af 57'erne til næste fredag....
Advogirl følger du med :-)
StoreSøs