hvor pinligt

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: hvor pinligt
hei
ja det væreste er jeg ikke har været i den rigtige behandling det vil sige først indenfor det sidste år,weee
Så jo meget meget store fremskridt,men jeg bare den type der ikke vil acceptere det med vægtenjeg tror jeg efterhånden har prøvet en del slankekure, men det er kostomlægning der skal til,
Mennnnnn jeg vliver ved her det skal ski nok lykkes
det med vandgym er igennem fyseterapeuten, måske skulle jeg gå til det 2 gange i ugen ......mennnnn 1 gang ellers tror jeg man blir træt af det
Og du skal ski slet ikke undskylde :-P
vandal
p.s
er lige kommet fra frisøren
17 år23. januar 2007 kl. 17:10
re: hvor pinligt
Hej igen
Det er nok en god ide at følge op på hvad der evt. er kommet af nyt der kan hjælpe dig, men du i bedring kan jeg forstå, dejligt...

Du er vist en sej jyde der ikke bar lader stå til, du vil det du vil, godt gået at du både kan gå til svømning og til frisøren, og det med overvægten er jeg sikker på at du også skal få bugt med.
Der er kun et at gøre ,og det er at passe på de skide kalorier, de springer på een for et godt ord, så pas endelig på.
Hvis nu du vejer hvad du spiser, og skriver op herinde, er du på vej, og jeg skal nok heppe på dig.
Mvh beta
17 år23. januar 2007 kl. 18:05
re: re: hvor pinligt
hæhæ lyder godt.
og ILM
har købt en brevvægt
17 år23. januar 2007 kl. 18:19

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });