#12 af eskimo (slettet)
UPS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Du læser en tråd i debat > vægttabeskimo (slettet)
re: re: re: re: en ugentlig ædedag
selvfølgelig skal der være plads til det godt også.
Jeg skal f.eks. have rensdyrryg i morgen, og der skal ikke spares på noget!!!!
Jeg tror også at man, efter sådan en aften/dag, er mere tændt på at spise sundt igen, så det ikke skal sætte sig mere end højest nødvendigt.
Nu er vejret heldigvis ved at være til at man kan løbe sig en tur udenfor igen.
Heroppe blæser det nemlig 35 m/sek flere gange i løbet af en vinter og det vælter ikke hverdagen, hihi. Det er lidt sjovt at se TV-avisen i disse dage og det danske stormvejr!!
Knus Eskimo
Jeg skal f.eks. have rensdyrryg i morgen, og der skal ikke spares på noget!!!!
Jeg tror også at man, efter sådan en aften/dag, er mere tændt på at spise sundt igen, så det ikke skal sætte sig mere end højest nødvendigt.
Nu er vejret heldigvis ved at være til at man kan løbe sig en tur udenfor igen.
Heroppe blæser det nemlig 35 m/sek flere gange i løbet af en vinter og det vælter ikke hverdagen, hihi. Det er lidt sjovt at se TV-avisen i disse dage og det danske stormvejr!!
Knus Eskimo
17 år19. januar 2007 kl. 13:44
Kig_op (slettet)
re: re: re: re: re: en ugentlig ædedag
Æv Æv, min vægt løb tør for batterier, så jeg kunne ikke veje min mad, en dags tid... og nu kan jeg ikke komme igang igen. Så jeg ved faktisk ikke hvormeget jeg får. Tror helt ubevidst at jeg får skruet lidt op, når jeg ikke kontrollerer :o(
Fra i morgen tidlig vejer jeg ALT igen!!! Det må være min plan for uge 3 !!!
Til ESKIMO..hvor på Grønland er du fra (har selv boet i Nuuk i 10 år). Selv om det stormer hos jer, så er det bare ikke så skide fugtigt som vi har det hernede, det er surt på en helt anden måde!!!
Fra i morgen tidlig vejer jeg ALT igen!!! Det må være min plan for uge 3 !!!
Til ESKIMO..hvor på Grønland er du fra (har selv boet i Nuuk i 10 år). Selv om det stormer hos jer, så er det bare ikke så skide fugtigt som vi har det hernede, det er surt på en helt anden måde!!!
17 år20. januar 2007 kl. 15:31
eskimo (slettet)
til Kig op
Ja, jeg bor i Nuuk og har boet i Aasiaat og Qeqertarsuaq. Det var nu heller ikke fugtigheden jeg tænkte på, men mere panikken i tv-værternes øjne når de varsler storm med 25 m/sek, politiet der fraråder udkørsel, alle der alligevel skal ud og køre og ender i grøften eller i et eller andet træ. Ligesom når der falder 10 cm sne:-) Det er lidt morsomt, når man kender til begge lande.
17 år20. januar 2007 kl. 16:18
Kig_op (slettet)
re: til Kig op
Du har ret det er lidt sjovt. Mine forældre var bestyrer i Ole's Varehus indtil for 6 år siden, men det store gamle brune varehus består vel endnu ?!
17 år21. januar 2007 kl. 13:01
bruger slettet
re: UPS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Så er jeg tilbage igen. Har ikke været herinde siden onsdag eller torsdag, men hvor er det da nogle søde og gode kommentarer i er kommet med.
Jeg har også mange gange tænkt på det der med den ene dag om ugen, men den holder desværre ikke for mig, hvilket jo endnu engang blev bevist da onsdag fortsatte til og med lørdag. Det er jo ikke fordi at jeg ødelægger min madplan - den holder faktisk udmærket, det er fordi jeg har rygrad som en regnorm når det gælder chokolade.
Det kombineret med en ide om at kvantitet er bedre end kvalitet (ja - jeg ved godt det ikke er rigtigt) og så tilbudshylderne i Netto - SÅ GÅR DET SGU GALT!!!!!!!!!!!!!!!
Resultatet i dag er at jeg ikke har penge med på arbejde, hverken kontanter eller dankort - så er der ikke rigtig noget at gøre. Det kan man desværre bare ikke gøre hver dag... Hmmm
Jeg har også mange gange tænkt på det der med den ene dag om ugen, men den holder desværre ikke for mig, hvilket jo endnu engang blev bevist da onsdag fortsatte til og med lørdag. Det er jo ikke fordi at jeg ødelægger min madplan - den holder faktisk udmærket, det er fordi jeg har rygrad som en regnorm når det gælder chokolade.
Det kombineret med en ide om at kvantitet er bedre end kvalitet (ja - jeg ved godt det ikke er rigtigt) og så tilbudshylderne i Netto - SÅ GÅR DET SGU GALT!!!!!!!!!!!!!!!
Resultatet i dag er at jeg ikke har penge med på arbejde, hverken kontanter eller dankort - så er der ikke rigtig noget at gøre. Det kan man desværre bare ikke gøre hver dag... Hmmm
17 år22. januar 2007 kl. 08:18
Det lyder da bare helt utroligt, at man kan snyde kroppen på den måde?? Men en trøst, når familiefesten lurer om hjørnet...Jeg tror det er godt nok at man har nogle gange hvor man falder i, bare man husker at komme op på hesten igen. Der skal da være plads til diverse tøse ture, biograf eller videoaftner, en tur i byen med kæresten... Jeg tror så længe man lever sundt til hverdag, så skader det ikke man hygger sig ved specielle lejligheder...Manskal jo så bare huske på, at hverdagen IKKE er en speciel lejlighed...
Man skal huske at leve livet mens man har det, og mens man har det, så skal man værne om det for at leve!!!
Rigtig god vind i sejlene
Knus