Sjovt jeg gjorde nøjagtig det samme?!
Jeg har faktisk, ved at læse nogle gode bøger, fundet ud af at jeg spiser med mine følelser. Mine følelser behøver så ikke komme af en påvirkning udefra, men kan sagtens være noget jeg går og slås med i mit hovede.
Så jeg ved faktisk godt hvorfor det lige gik galt igår, det der er så surt, er at jeg ikke har kontrol over det!!
Tilbage på hesten, ja det er det sværre, ved disse små huller i vejen, at komme op igen !!
Kom så Lilled, så tager vi hinanden i hånden og slæber os op til kanten, for det er jo det her med sund livsstil vi rigtig gerne vil !!!
#2 af Kig_op (slettet)
Der faldt jeg i med et brag...
Gik helt amok i usunde ting i går. Jeg ved ikke helt hvad der triggede det, men fakta er at jeg ikke var særlig fornuftig...
Nu er kunsten så at jeg kommer tilbage på ret spor allerede i dag. Indtil videre går det godt.
Det har tidligere været mit store problem, når jeg først er faldet i én gang - jamen så kan det også bare være lige meget.
Men ikke denne gang!!!!!
Jeg har et superflot vægttab som jeg skal være stolt af - og allerede kan se :-) Denne ene dag som bliver den eneste, vil højest gøre at jeg sikkert ikke får noget vægttab i denne uge. Men det er jo faktisk billig sluppet når man tænker over det.
Men jeg kan nok godt bruge lidt moralsk opbakning i dag. Selvom det går godt nu, er der lang tid til dagen er omme.