Er skudt i gang - madmæssigt går det fint, men må erfare at træning(30 minutters cirkeltræning) - hvor jeg er udøver og ikke træner - IKKE er godt for mig på fastedage. Blev svimmel og er stadig sådan lidt rundforvirret her ½ time efter. Det skal jeg have mig planlagt ud af.
Derforuden skal jeg øve mig i ikke at veje mig hver dag. Det er demotiverende at stå på vægten mandag - hvilket pt er min vejedag(den jeg skriver ind) - efter tre spisedage(uden for højt kcalindtag), når man ved vægten har været betydelig længere nede - og reelt set har jeg intet at klage over, der er røget 500 g. den første uge og det har slet ikke været hårdt :-) Så skal lige beslutte mig om vægten skal være et no-go alle andre dage end mandag eller hvordan jeg lige griber det an.
Men ellers synes jeg bare, at dette er vægttabs-MÅDEN for mig pt. Dejlig let og overskuelig med synlige resultater: - 500 g, - 9 cm
og -1 fedtprocent - og det på kun en uge. Forventer dog ikke cm og fedt% kan blive ved at følge med i det tempo, men man har vel lov at håbe;-)
#32 af Bløddyret (slettet)
Dejligt at høre at du kan træne alligevel- det er jeg meget spændt på på mandag, som skal være min fastedag.