#12 af cilia (slettet)
Man bliver tyndere og tyndere og føler sig tykkere og tykkere :-)
Du læser en tråd i debat > vægttabcilia (slettet)
re: Man bliver tyndere og tyndere og føler sig tykkere og tykkere :-)
Den korte version er, at jeg for 7 mdr. siden startede med at spise efter principperne i Paleo/Stenalderkost - ikke fordi jeg dengang tænkte i at skulle/ville tabe mig, men fordi jeg havde hørt der var en chance for at kunne dæmpe eller helt fjerne migrænen - det er lykkedes og da kg´ene bare raslede af så var det bare derud af.
Blogger lidt om det (og en masse andet) på:
nybegyndelsedk.wordpress.com
Blogger lidt om det (og en masse andet) på:
nybegyndelsedk.wordpress.com
11 år4. april 2013 kl. 15:11
bruger slettet
Det er bare så flot ! :-) Hjalp det på migrænen ? Dejligt at du har fundet en metode der virker for dig :-) Kigger lige på din blog :-)
11 år4. april 2013 kl. 15:16
cilia (slettet)
Det må man sige det gjorde, har ikke haft en eneste anfald siden, nu kan jeg "nøjes" med kraftig hovedpine - et rigtig godt bytte
11 år4. april 2013 kl. 15:19
bruger slettet
Okay det var godt - jeg synes treo er de bedste til hovedepine / migræne der er der ikke andet der kan tage toppen her i min knold ! :-) dejlig blok du har , du kommer også ind på mange gode emner.
Glæder mig til jeg selv kan se vægttabet i spejlet og I andre også kan :-)
Glæder mig til jeg selv kan se vægttabet i spejlet og I andre også kan :-)
11 år4. april 2013 kl. 19:42
cilia (slettet)
Min blog er et rigtig godt sted at komme af med alt det vrøvl, der nogen gange rumsterer i mit hovede :-D
Og ja bliver dejligt når øjnene ser virkeligheden :-)
Og ja bliver dejligt når øjnene ser virkeligheden :-)
11 år4. april 2013 kl. 22:18
Du er jo langt over halvvejen :-) Hvordan har du smidt de 37 kg af nysgerrighed :-) Er du på ddv eller er det din egen livsstilsændring eller ?
Mange tak skal du have :-) Jeg er også over halvvejs - mangler ca. 16 kg vil jeg tro. Til jeg kan passe s og 38 helt igen :-)