Jeg har det på fuldstændig samme måde.
Jeg har tabt mig ca 30kg, men jeg ser det ikke selv i spejlet. Først siden de sidste 5kg er jeg begyndt at se det nogle steder på kroppen. For eksempel indersiden af mine lår.
Men ellers ser jeg meget det samme som dengang. Om det er fordi jeg ikke kan se vægttabet nu eller fordi jeg ikke kunne se overvægten dengang ved jeg ikke.
#2 af mia_duberg (slettet)
Oplever I andre at selvom man har vejet MEGET mere, føler man sig alligevel lige stor eller større ?
For mit eget vedkommet har jeg næsten tabt 22 kg og manger ca. 16 kg, men på trods af vægttabet, synes jeg jeg føler mig lige så stor som før ? Det er lidt pudsigt - måske det handler om, at sindet ikke er fulgt med endnu.
Måske at vi bare har tendenser til, at kun kigge på det vi ikke bryder os om ved os selv, fremfor og se det vi faktisk er blevet tilfredse med ?
På trods af jeg får mange komplimenter og folk kan ikke forstå jeg vil tabe 16 kg mere, og folk bliver overrasket over når jeg siger jeg vejer 74 kg, fordi de tror jeg vejer mindre - men det er ikke det jeg selv ser i spejlet.
Hvordan oplever I andre jeres vægttab ?
Mange hilsner