#12 af Need2befit (slettet)
Af med 4-5 kg. Følges?
Du læser en tråd i debat > vægttabNeed2befit (slettet)
re: Start
jeg har en vægt på 56, og jeg vil gerne ned på 6
52kg. :-)
52kg. :-)
12 år19. oktober 2012 kl. 23:16
bruger slettet
re: Start
Hej jeg hopper også lige på :)
Mit mål er at smide lidt over 6kg inden det nye år, så fra 62,5 til 56kg gerne med et vægttab på 500g-1 kg om ugen.
Startvægt: 62,3 kg
Mit mål er at smide lidt over 6kg inden det nye år, så fra 62,5 til 56kg gerne med et vægttab på 500g-1 kg om ugen.
Startvægt: 62,3 kg
12 år30. oktober 2012 kl. 11:01
Mordor (slettet)
re: Af med 4-5 kg. Følges?
Hej alle sammen!
Jeg ver ret ny her og er så langsomt faldet til (efter nogle besværlige forsøg at gennemske mulighederne -kender sagtens stadig ikke til alle endnu, men har nogenlunde styr på).
Jeg vil gerne prøvet at være med her, selvom jeg måske er lidt "mere" overvægtig, end nogle lader til at være og dermed evlt. også gerne vil tabe lidt mere end 4-5kg, men sagtens mindre end 10 -det ville være for tough for mig.
Hvordan holder I det med at veje, hvonor, osv?
Jeg har aldrig prøvet at tabe med en forum, så måske har I nogle tips, anmærkninger e.l.
På forhånd mange tak! Og glader mig at skrives med jer.
Ha´ en god aften og en forhåbentlig god start i den nye uge.
Hejhej, Inga alias Mordor.
Jeg ver ret ny her og er så langsomt faldet til (efter nogle besværlige forsøg at gennemske mulighederne -kender sagtens stadig ikke til alle endnu, men har nogenlunde styr på).
Jeg vil gerne prøvet at være med her, selvom jeg måske er lidt "mere" overvægtig, end nogle lader til at være og dermed evlt. også gerne vil tabe lidt mere end 4-5kg, men sagtens mindre end 10 -det ville være for tough for mig.
Hvordan holder I det med at veje, hvonor, osv?
Jeg har aldrig prøvet at tabe med en forum, så måske har I nogle tips, anmærkninger e.l.
På forhånd mange tak! Og glader mig at skrives med jer.
Ha´ en god aften og en forhåbentlig god start i den nye uge.
Hejhej, Inga alias Mordor.
12 år4. november 2012 kl. 21:55
AstridK (slettet)
Jeg har heller aldrig prøvet det før, men kunne rigtig godt tænke mig at være med, da motivationen til at få smidt de sidste par stædige kilo desværre ikke har været så god :P
12 år5. november 2012 kl. 22:56
VEGANER (slettet)
Hej, må jeg være med? Jeg vil også netop gerne af med de 4-5 kg? Har ikke været på vægten i et par mdr, og har taget på i perioden, og NU skal jeg i gang igen. Jeg kan forestille mig min vægt ligger på 78 kg, og vil gerne ned på de 74 - 73 kg.
12 år11. november 2012 kl. 19:13
ABC123
Jeg vil også rigtig gerne være med :)
Jeg er 22 år og vejer 66,6 kg i dag.
Mit mål er 55. Og måske lavere hvis jeg ikke er helt tilfreds. Men det må tiden jo vise.
Jeg vil gerne ned på 60 kg inden nytår. Håber indeligt det kan lade sig gøre!!!
Held og lykke og lad os give den gas!
Hvornår er vejedagen?
Jeg er 22 år og vejer 66,6 kg i dag.
Mit mål er 55. Og måske lavere hvis jeg ikke er helt tilfreds. Men det må tiden jo vise.
Jeg vil gerne ned på 60 kg inden nytår. Håber indeligt det kan lade sig gøre!!!
Held og lykke og lad os give den gas!
Hvornår er vejedagen?
12 år11. november 2012 kl. 21:27
LouiP (slettet)
Hejsa
Jeg vil også gerne med på vognen.
Jeg vejer 72 og vil egentligt gerne ned på 65. Men mit næste mål er 68, og når jeg når dertil vil jer gerne være stabil der lidt, og så kan jeg måske dykke ned til de 65. (jeg er 178 cm høj)
Jeg har nogle bekymringer, om jeg rent faktisk kan holde min vægt, hvis den kommer så langt ned. Hvad er jeres erfaringer med vejligeholdelse af vægttab? Det er ligesom en ny livsstil, når man skal så meget ned i stabil "grundvægt".. Jeg er med på en ugentlig vejning. Jeg har dog 2 stk julefrokost i næste uge og endnu en den 1.dec. Det bliver en udfordring..
Jeg skal også spiseomkring 13-1500 kcal om dagen. Er der nogen af jer der kan anbefale nogle gode ting der mætter meget men har få kcal. Jeg føler mig hurtigt "hul" kun på frugt og grønt med kød.
Æg fungerer godt for mig til morgen, men er der ikke noget med man ikke må spise det hver dag? Ih..
Jeg vil også gerne med på vognen.
Jeg vejer 72 og vil egentligt gerne ned på 65. Men mit næste mål er 68, og når jeg når dertil vil jer gerne være stabil der lidt, og så kan jeg måske dykke ned til de 65. (jeg er 178 cm høj)
Jeg har nogle bekymringer, om jeg rent faktisk kan holde min vægt, hvis den kommer så langt ned. Hvad er jeres erfaringer med vejligeholdelse af vægttab? Det er ligesom en ny livsstil, når man skal så meget ned i stabil "grundvægt".. Jeg er med på en ugentlig vejning. Jeg har dog 2 stk julefrokost i næste uge og endnu en den 1.dec. Det bliver en udfordring..
Jeg skal også spiseomkring 13-1500 kcal om dagen. Er der nogen af jer der kan anbefale nogle gode ting der mætter meget men har få kcal. Jeg føler mig hurtigt "hul" kun på frugt og grønt med kød.
Æg fungerer godt for mig til morgen, men er der ikke noget med man ikke må spise det hver dag? Ih..
12 år11. november 2012 kl. 21:33
fedania
Jeg spiser æg hver dag - nogle dage mange, andre dage kun 1-3 stk.
Nr jeg laver omelet eller andet til morgenmad, bruger jeg oftest kun 1 helt æg, og så nogle hvider for at spæde op, da fedtet og de ting der måske er dårlige for kolesterolet sidder i blommen.
Men ligesom så meget andet, så skifter anbefalingerne omkring æg altså næsten oftere end jeg skifter strømper - hvad der var usundt i går er sundt i dag, og usundt igen i morgen....Det bedste råd jeg kan give er at spise det som du får det godt af, og så eventuelt få lægen til at måle kolesterol mm. om et halvt års tid og se om kroppen er enig i, at det er godt for den :)
Nr jeg laver omelet eller andet til morgenmad, bruger jeg oftest kun 1 helt æg, og så nogle hvider for at spæde op, da fedtet og de ting der måske er dårlige for kolesterolet sidder i blommen.
Men ligesom så meget andet, så skifter anbefalingerne omkring æg altså næsten oftere end jeg skifter strømper - hvad der var usundt i går er sundt i dag, og usundt igen i morgen....Det bedste råd jeg kan give er at spise det som du får det godt af, og så eventuelt få lægen til at måle kolesterol mm. om et halvt års tid og se om kroppen er enig i, at det er godt for den :)
12 år13. november 2012 kl. 06:36
kivegi (slettet)
Æg
Hvis man ikke har forhøjet kolesterol er er æg om dagen ok. Jeg spiser også et de fleste morgener. Hvis jeg istedet laver æggemad koger jeg to æg, men smider blommen ud fra det ene.
12 år14. november 2012 kl. 09:24
Jeg startet på 66,6 kg og mit mål er først og fremmest 63.