#2 af Den_madforvirrede (slettet)
Af med 4-5 kg. Følges?
Du læser en tråd i debat > vægttabDen_madforvirrede (slettet)
re: Af med 4-5 kg. Følges?
Jeg vil gerne være med :)
Vil gerne tabe mig 4 kg. Min vægt er gået i stykker lige pt., så skal lige have købt mig en ny.
Hvornår synes du, vejedagen skal være?
Jeg er pt. ret stresset på studiet, og i takt med dagene bliver mørkere og kortere, kan jeg godt mærke, min motivation daler og min trang til chokolade stiger - så det ville være skønt med noget opbakning (og jeg skal også nok selv være klar med et kærligt spark, når det behøves) ;)
Hvad er din vægttabsstrategi?
Vil gerne tabe mig 4 kg. Min vægt er gået i stykker lige pt., så skal lige have købt mig en ny.
Hvornår synes du, vejedagen skal være?
Jeg er pt. ret stresset på studiet, og i takt med dagene bliver mørkere og kortere, kan jeg godt mærke, min motivation daler og min trang til chokolade stiger - så det ville være skønt med noget opbakning (og jeg skal også nok selv være klar med et kærligt spark, når det behøves) ;)
Hvad er din vægttabsstrategi?
12 år11. oktober 2012 kl. 08:13
Kathrine7000
af med 4-5
Hejsa!
Jeg er også i gang med at smide de 4-5 kg som har siddet og irriteret mig et par år nu. Jeg
vejede mig for nogle dage siden hvor jeg vejede 58,5 og her idag vejede jeg så 59 kg! Argh det er altså irriterende når jeg har motioneret og spist mindre end mit ligevægts-indtag.
De sidste kg er bare ikke lette at komme af med ! :)
Jeg er også i gang med at smide de 4-5 kg som har siddet og irriteret mig et par år nu. Jeg
vejede mig for nogle dage siden hvor jeg vejede 58,5 og her idag vejede jeg så 59 kg! Argh det er altså irriterende når jeg har motioneret og spist mindre end mit ligevægts-indtag.
De sidste kg er bare ikke lette at komme af med ! :)
12 år13. oktober 2012 kl. 09:52
Need2befit (slettet)
re: af med 4-5
Også mig :-) Vil rigtig gerne.
12 år15. oktober 2012 kl. 14:36
kivegi (slettet)
Start!
Det lyder herligt, at i vil være med. Jeg er klar til start på 66 kg. Jeg vejer mig dagligt, så for mig er det lige meget hvilken ugedag der bliver vejedag her. Forslag?
Min strategi er at tælle kcal. Så hos mig er alt tilladt, hvis der er "råd". Jeg går efter 1200-1400 kcal.
Hvad gør i?
Min strategi er at tælle kcal. Så hos mig er alt tilladt, hvis der er "råd". Jeg går efter 1200-1400 kcal.
Hvad gør i?
12 år16. oktober 2012 kl. 10:18
majpigen (slettet)
Jeg er frisk. Jeg vil gerne tabe 7-8 ialt inden jule. Jeg har allerede tabt 25 siden maj så det kan godt være at det går lidt stille for sig, men jeg er super frisk og motiveret :)
12 år16. oktober 2012 kl. 10:44
spt1975 (slettet)
Jeg vil også gerne være med :-). Jeg skal af med ca 5 kg til en start. Vil gerne ned på 62.
12 år16. oktober 2012 kl. 13:05
Need2befit (slettet)
Jeg vil "kun" af med 3kg max 4. :)
Jeg satser på 500-600 i underskud - da jeg træner ret meget, og har hørt/læst at hvis man er mere end 500 så taber man også muskler... det kan man selvfølgelig også, når det er mindre ;-)
Men har bare hørt at det er sundest... :)
Jeg satser på 500-600 i underskud - da jeg træner ret meget, og har hørt/læst at hvis man er mere end 500 så taber man også muskler... det kan man selvfølgelig også, når det er mindre ;-)
Men har bare hørt at det er sundest... :)
12 år16. oktober 2012 kl. 18:42
kivegi (slettet)
Hvad siger i til vejedag fredag? Så er det inden weekenden, og start i morgen? Jeg går efter 3-4 kg
12 år18. oktober 2012 kl. 17:20
Need2befit (slettet)
Lyder supergodt.
Skal vi ikke skrive vores nuværende vægt og vores mål?
og evt. kost osv, bare sådan for at få inspiration :-)
Skal vi ikke skrive vores nuværende vægt og vores mål?
og evt. kost osv, bare sådan for at få inspiration :-)
12 år18. oktober 2012 kl. 17:30
Er der nogen der er med på en runde smid 4-5 kg, med en ugentlig vejedag og noget fælles opbakning?