Sidste weekend.

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Sidste weekend.
Bamse altså....
Hvis du vil have at jeg skal løbe helt til Århus så bliver da vist en etværelses med låg du skal lave til mig.

Så god er jeg godtnok ikke til at løbe endnu ;)))

Knus Chiffi.
19 år29. april 2005 kl. 12:35
Hej Chiffi og chiffi´s mand.

Jeg synes det er rigtig flot den beslutning I har taget, og jeg er sikker på, I nok skal fuldføre.

Som de andre skriver du ved jo hvad I skal gøre, og støtten har du herfra, det er bare at skrive løs. Hvad med om din mand også melder sig herinde, så han også kan komme med sine synspunkter. Det kan jo være han har andre tanker end dig, som han har brug for at komme af med *smiler*.

I hvert fald ... et kæmpe held og lykke herfra.

Jeg skal nok følge jer, alt hvad jeg kan.

Knuz fra Marianne
19 år29. april 2005 kl. 12:50
Min mand var medlem sammen med mig inde på mad og sundhed et stykke tid og det brød han sig ikke om fordi jeg også var der, så det får jeg ham nok ikke til igen herinde.

Knus Chiffi.
19 år29. april 2005 kl. 13:18
Hej Chiffi,

Tillykke med den store beslutning, det er jo det første store skridt på vejen i taget der. Som du jo helt sikkert selv ved er det jo et spørgsmål om at ændre sine vaner, skifte usunder madvarer ud med sunde etc. Sidste sommer sjorde jeg det at jeg købte ind så jeg havde frisk frugt hver dag, det spiste jeg så efter aftensmad og i løbet af dage, det gjorde at jeg faktisk ikke havde brug for slik fordi frugten var så sød. Her for tiden er jeg lidt en slikmund, men for ikke at gå helt amok gør jeg det at jeg køber en pose bolcher om ugen, som jeg så deler op i 7 små pakker, hvor jeg må spise en pakke om dagen. Det fungerer fint for mig, og forhindre mig faktisk i at falde i.
Jeg vil selvfølgeligt gøre mit for at støtte dig (og din mand) så meget som jeg overhovedet kan.
Rigtig meget held og lykke med projektet.
Knus LL
19 år29. april 2005 kl. 15:23
Søde Chiffi!
Selvfølgelig er vi der for at støtte dig!! Det er jeg også sikker på, at du allerede ved. Det er en ordentlig mundfuld I 2 nu skal gabe over, men ved fælles hjælp og masser af opbakning her fra os, så skal I nok klare det sammen, det er jeg slet ikke i tvivl om. Husk at gi' Jer selv lov til også at nyde lidt godt engang imellem, sæt det ind i madplanen, så I har noget at se frem til, ikke også...Jeg ønsker Jer al mulig held og lykke med Jeres nye liv og glæder mig til at følge Jer! Masser af knuz fra Muldebeerg,

PS! Hvis du føler for at løbe en tur på Himmelbjerget, må du jo sige til...DET vil trække tænder ud..*gg*
19 år30. april 2005 kl. 08:47

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...