Sidste weekend.

Du læser en tråd i debat > vægttab

Sidste weekend.
Så er det sidste weekend i mit og min mands liv.
Vi fik ryddet op i vores gamle tøj igår og der røg mange tåre.
Min mand er helt opløst over at han må smide så meget tøj ud bare fordi han ikke kan passe det og meget af det har han ikke brugt i flere år.
jeg fik også ryddet op i mit tøj, så nu har vi næsten ikke noget tilbage.

Jeg har lovet min mand højt og helligt at nu skal det være.
Han vejer omkring 50 kg for meget og jeg vejer nok omkring 15 kg for meget.
Vi er begge to så kede af at vi vejer for meget så nu skal der altså ske noget.
Mit mål er et nå mit mål til den 23/10 - 05 for da fylder han 40 år og min mand har sat sig sit mål til min 40 års fødselsdag om 3 år, for så kan han passe det meget fine jakkesæt han har hængende i sit skab.

jeg er meget opsat på at det skal lykkes denne gang og som jeg sagde til ham så gør vi det sådan at de penge vi plejer at bruge på snolder dem bruger vi på pigerne når de er her i stedet for, så de ikke går rundt og keder sig.

Jeg har virkelig brug for jeres støtte herinde mere end aldrig før, så ned på knæ og bede jer om al jeres støtte.
Jeg skal støtte både mig selv og min mand.
Min mand er psysisk syg og har virkelig brug for al den hjælp han klan få og den får han kun gennem mig og jeg ved at der vil være op og ned ture. Så som i nok kan høre så er det en stor bøn som jeg håber i vil hjælpe mig med.

Vi starter på mandag og jeg tager ud og handler på søndag og gør klar til mandag.

Knus Chiffi som har større kamplyst end nogen sinde før.
19 år29. april 2005 kl. 09:09
re: Sidste weekend.
Jeg blev helt forskrækket over den første linie i dit indlæg, men der må være gledet et "gamle" eller noget i den retning ud. Jeg ønsker jer held og lykke og kan jeg bidrage med støtte og opmuntring skal I nok få den. Jeg synes det er en rigtig god idé at være fælles om det, og det snold i plejer at spise kan I jo bytte ud med noget mere sundt snold, eller hver gang i er ved at være helt ude i hampen efter chokolade eller lignende, ja så kan I da kysse i stedet for ..:o)). Det er lidt ligesom at holde op med at ryge det her med at tabe sig, man skal sætte noget andet i stedet for, og man skal være positiv og sige at man gør noget rigtigt godt for sig selv, og man bare er så stolt af sig selv, når dagen er gået og man går i seng med en overholdt kostplan. Pøj pøj med det, du er en stærk kvinde, så du skal nok klare det.
19 år29. april 2005 kl. 09:19
Ja kan godt se hvad du mener der skal jo selvfølgelig stå sidste weekend i vores gamle liv.

Jeg har hørt at kærlighedsfrugter skulle være en godt erstatning for chokolade og så er de jo sunde.

Har lavet en sund kostplan hvor vi kommer til at spise 6 gange om dagen så vi kommer ikke til at savne/ mangle noget.

Har lavet planen ud fra det sidste nye iform blad, så chancen for at skulle falde i er meget lille.

Knus Chiffi.
19 år29. april 2005 kl. 09:35
Hej Chifi. Hvor er det sejt at i har smidt alt det töj i ikke kan passe/bruge ud. Det tager jeg hatten af for. Det hjälper jer helt sikkert også lidt på vej.
Jeg forstår udemärket hvad du mener med at du skal stötte både dig og din mand. Det er så svärt at holde gejsten oppe for 2. Jeg skal göre mit herfra til for at stötte dig. All you need is a helping hand, once in a while :o)

Det lyder som en rigtig god ide at bruge snolde pengene på jeres piger istedet for. Det bliver de helt sikkert glade for.
19 år29. april 2005 kl. 10:29
Hej Chiffi
Det er en hård og sej omgang i der går igang med. Det er Utrolig flot og et stort skridt på vejen !
Du skal slet ikke være itvivl om at du kan få den hjælp du får brug for. Jeg er sikker på jeg ikke bare taler på egne vegne når jeg siger at vi nok skal være her !

Det er rigtig godt med en madplan og indkøbsseddel som ligger parat når starten går.
Jeg er sikker på at I nok skal nå jeres mål. Lav jævnligt status så I tæt følger jeres resultater. Det gør det oftes nemmere at sætte hurtigt ind og man glædes og holder motivationen oppe i længere tid af gangen.
Alt godt og vind i sejlene

Corina
19 år29. april 2005 kl. 10:45
Hej Chiffi

Selvfølgelig vi jeg støtte dig alt det jeg nu kan og jeg syntes at det er dejligt at I har taget den beslutning sammen. Det er jo også noget nemmere når man er to om et projekt. Jeg glæder mig meget til at følge dig/jer og selvfølgelig skal I nok klare det.

Vil I følge en bestemt plan eller vi I "bare" bruge jeres sunde fornuft ???????

Pøj pøj med det hele og rigtig god weekend.

Kæmpe knus fra Smiley
19 år29. april 2005 kl. 11:30
Hej Smiley.
Vi både bruger vores sunde fornuft + jeg har kikket dybt ned i det sidste iform blad og har strikket en madplan sammen ud fra bladet.
Jo vi glæder os meget til at komme igang.

Knus Chiffi.
19 år29. april 2005 kl. 11:34
Hej Chiffi.
HVOR TROR DU DINE VIRKELIG VENNER ER???
Lige her på madital, og vi skal nok støtte dig alt det vi overhovedet kan.
Du kan, du vil, og du skal.
Du har før bevist at du kan, og jeg ved at du giver os andre lige så meget støtte, og opsang, og det samme skal du nok få retur fra bamsen her.
Så glæder mig til at følge dig/jer, og håber på alt godt for dig/jer.
Du ved selv hvor langt der er fra Esbjerg til Århus, så tag du bare løbeskoene på, så skal jeg nok lave kaffe hihihihihi.
Pøj pøj til jer begge

Stor bamsekrammer
19 år29. april 2005 kl. 11:44
Hej Chiffi

Hvor er det flot, så langt I er nået. Det er en stor beslutning og et meget stort skridt at få smidt alle de gamle klude ud. Det kunne være I også skulle bruge nogle af snolde pengene til nyt tøj og ikke bruge dem alle på pigerne? Det er også vigtigt for ens selvværd, at man hver dag har noget ordentligt at tage på, ikke!

Du skal da ikke ned på knæ. Vi er her jo. Og vil altid være her for dig, ikke!

Og jeg er der for dig. Også hvis du bare skal hælde af, hvis det bliver ret for meget. Tro mig, jeg ved, hvor svært det kan være at leve med en psykisk syg, også selvom du elsker ham overalt på jorden. Du har min mail adresse, ikke søde?

Jeg tror på, at du kan. Du har gjort det før. De 15 kilo er smidt, før du ved af det. Hvordan har steppemaskinen det? Er den støvet? Måske den skulle frem i lyset igen? Eller måske I kunne finde en motionsform, der kunne passe jer begge to. En gåtur er i hvert fald muligheden.

Godt, at du har kamplysten. Kæmp videre, du!

Knus Anna
19 år29. april 2005 kl. 12:18
Steppen den bliver også støvet af lige som mine løbesko og min skridttæller.
Fra på mandag sker det.

Knus Chiffi.
19 år29. april 2005 kl. 12:31

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...