skide 5 kg!
Du læser en tråd i debat > vægttabAblanu
re: skide 5 kg!
Hvis det er vægten du lader dig gå på af, vil jeg skynde mig at minde dig om, at meget af det er vand og ekstra i mave og tarm - Så helt skidt er sådan en omgang heller ikke ;)
Til gengæld er det helt sikkert ærgeligt at blive sat tilbage, og der bliver jo indtaget flere kalorier! Så husk på, at det ikke er det værd, efter sådan en oplevelse bliver det lidt nemmere næste gang :)
Til gengæld er det helt sikkert ærgeligt at blive sat tilbage, og der bliver jo indtaget flere kalorier! Så husk på, at det ikke er det værd, efter sådan en oplevelse bliver det lidt nemmere næste gang :)
12 år5. august 2012 kl. 18:27
bigloser (slettet)
tak for opmuntringen :)
og ja jeg ved det. men synes bare ikke det nogensinde bliver nemmere. jeg falder i rigtig tit når det er så nogle arrangementer. alm fødselsdage og kage på arbejdet og middage hos andre er jeg bedre til at styre. selvom det også tit går galt. men dog ik hver gang. jeg synes bare det er tit. og jeg vil bre så gerne af med det behov og synes det er skide irriterende at det skal styre mit liv på den måde. men må vel bare indse at det er sådan jeg er, så længe jeg ved det er forkert og ellers holder vægten ;)
der var jo engang hvor jeg overhoved ik overvejede at det var helt forkert...
og ja jeg ved det. men synes bare ikke det nogensinde bliver nemmere. jeg falder i rigtig tit når det er så nogle arrangementer. alm fødselsdage og kage på arbejdet og middage hos andre er jeg bedre til at styre. selvom det også tit går galt. men dog ik hver gang. jeg synes bare det er tit. og jeg vil bre så gerne af med det behov og synes det er skide irriterende at det skal styre mit liv på den måde. men må vel bare indse at det er sådan jeg er, så længe jeg ved det er forkert og ellers holder vægten ;)
der var jo engang hvor jeg overhoved ik overvejede at det var helt forkert...
12 år5. august 2012 kl. 21:11
bigloser (slettet)
så røg der sgu halvandet kg!! yeeeeeahh!!! :D
så er jeg på on igen!
og har fået løbet hjem fra job idag. 9 km. og har holdt kosten slavisk. så håber at se 2-300 mindre på vægten imorgen tidlig :)
har forberedt at løbe på arbejde igen torsdag. forberedelse vil sige at lave dobbeltfrokost som jeg kan ta med imorgen plus taske med tøj og håndklæde osv til torsdag. så løber jeg tidligt torsdag morgen med intet ud over min tlf og drikkedunk. og tager bad når jeg ankommer. så er mine ting jeg skal bruge der i forvejen :)
det har jeg gjort tit før i tiden, men var kommet fra det igen. så NU tager jeg kampen op for alvor! de skide 5 kg skal AF! og jeg ved jo præcis hvordan jeg skal gøre. det er bare at gøre det. og forberedelse, forberedelse, forberedelse! det er tit dét jeg kommer i kambulage med når overskuddet svigter.
men nu kører det.... :)
så er jeg på on igen!
og har fået løbet hjem fra job idag. 9 km. og har holdt kosten slavisk. så håber at se 2-300 mindre på vægten imorgen tidlig :)
har forberedt at løbe på arbejde igen torsdag. forberedelse vil sige at lave dobbeltfrokost som jeg kan ta med imorgen plus taske med tøj og håndklæde osv til torsdag. så løber jeg tidligt torsdag morgen med intet ud over min tlf og drikkedunk. og tager bad når jeg ankommer. så er mine ting jeg skal bruge der i forvejen :)
det har jeg gjort tit før i tiden, men var kommet fra det igen. så NU tager jeg kampen op for alvor! de skide 5 kg skal AF! og jeg ved jo præcis hvordan jeg skal gøre. det er bare at gøre det. og forberedelse, forberedelse, forberedelse! det er tit dét jeg kommer i kambulage med når overskuddet svigter.
men nu kører det.... :)
12 år7. august 2012 kl. 21:36
frinu (slettet)
Du er så pissesej, Ditte!
Jeg har 3 km på job, og jeg tager bussen ;) Du er fandeme cool!
Jeg har 3 km på job, og jeg tager bussen ;) Du er fandeme cool!
12 år8. august 2012 kl. 10:15
bigloser (slettet)
tak skal du have!!! :)
du er også sej at du tager trapperne til 5. sal og siger nej til kollegaguf! det har jeg virkelig svært ved!
du er også sej at du tager trapperne til 5. sal og siger nej til kollegaguf! det har jeg virkelig svært ved!
12 år8. august 2012 kl. 19:18
fedania
Jeg må også indrømme, at jeg synes det er sejt, at du løber på arbejde. Tænk engang, hvis jeg engang bliver så sej, at jeg kan løbe 9 km *drømmende blik*
12 år8. august 2012 kl. 20:43
bigloser (slettet)
ja det så jeg også engang drømmende efter. og nu er jeg her! har holdt vægten et helt år nu. tabte mig fra 97 kg til 80. der lå jeg så i nogle år. og tog så 8 kg på. og til sidst tabte jeg mig fra 88 til 67 kg! nu vejer jeg så 70 og vil gerne ned på 65 og blive der. den sagde faktisk 69,2 imorges. så jeg er godt på vej :)
det liv jeg har nu, var også kun noget jeg før kunne sukke modløst efter. men jeg tog kampen op og gjorde det. og hvis jeg kan, så kan ALLE! :)
det liv jeg har nu, var også kun noget jeg før kunne sukke modløst efter. men jeg tog kampen op og gjorde det. og hvis jeg kan, så kan ALLE! :)
12 år8. august 2012 kl. 21:36
jeg rør det ellers normalt ALDRIG.
og hvis jeg en sjælden gang imellem køber en pose (ca en gang hvert halve år) så er det de ovnbagte. de er meget gode.
så det var virkelig længe siden jeg havde voldædt af en uendelig chipseskål. ikke dét værd. det tog en halv time at æde og en hel uge at forbrænde!
ej det var også ekstramaden, desserten, rødvinen og baileys'ene.
men øv, at det skal være så skide svært at styre sig.
prøver at se om jeg kan få skrevet vægten ind imorgen. men gider ik veje mad for tiden. nogen gange får jeg lige spat og må holde en pause. men så er jeg så meget inde i det, så jeg ved hvad det forskellige vejer og indeholder af kalorier.