Bare fordi det er "forfængelighedskiloene" som du selv beskriver dem, er det skidevigtigt du ikke giver op!
Forfængelighedskiloene er næsten de vigtigtste kilo at komme til livs (med et nogenlunde realistisk billede af sig selv, selvfølgelig). De kilo er nemlig et symbol på din "ønskekrop", og et symbol på hvordan din kamp har været. Det nytter ikke at give op, og sige til sige selv at man også kan "nøjes" med det. Det ER altså "kun" 5 SKIDE kilo ;o)
#2 af frinu (slettet)
og nu er det jo bare de sidste forfængelighedskilo jeg er ude efter at komme af med. der sidder jo stadig en lille delle og lidt blæver hist og her. det er jo også nærmest uundgåeligt efter et stort vægttab og tre graviditeter :)
men jeg er fokuseret! vil rigtig gerne ned på 65. og det er nærmest sværere at tabe de skide 5 kg end det var med de sidste 20! men det er jo også fordi jeg ikke er SÅ utilfreds mere som jeg var da jeg vejede næsten 100 kg! og nu kæmper jeg jo ikke mod overvægt og usund livssti mere.
så på med løbeskoene tre gange om ugen og op på cyklen til arbejde igen som i "gamle" dage. var ellers blevet en hardcore løber, der løb tre gange om ugen ca 25 km. sammenlagt altså. og cyklede hver dag til og fra arb 20 km i alt. og løb også et halvmarathon :) pissefedt!
men så havde manden og jeg lige en "mindre" krise her det sidste halve år. vi kom helskindet igennem, men faldt så på smøgvognen igen i stedet og kom total ud af løbestilen! ik lige noget der fremmer kondien, når der samtidig går måneder imellem løbeturene! og cyklen blev på mystisk vis stående i carporten..!
kan godt stadig ta en 10'er engang imellem, men ellers bliver det "kun" til 4-5 km når jeg endelig kommer ud og løbe hehe.
og må bare have lidt mere fokus på kosten! til det er madital min bedste ven :) den hjalp mig også rigtig meget før i mit store vægtab, så jeg hopper bare tilbage på vognen. i er velkomne til at følge med i min kostdagbog og kommentere. det er også god motivation. hvis jeg lige pludselig ik får skrevet, er det nok fordi jeg ik har haft tid. det er sgu meget tidskrævende..! og jeg har 3 børn, mand, hus, fuldtidsarb og vigtigst af alt MIG SELV at tage mig af! ;)