Tyndfed?
Du læser en tråd i debat > vægttabVira
re: Tyndfed?
Bikealot tak for linket :)
Nå men mit kolesterol tal er også for højt.... er der nogen der ved noget klogt om det?
når jeg kigger på min kost så spiser jeg fedtmæssigt i den rigtige ende, og hvis jeg laver en statistik her på siden spiser jeg i gennemsnit 21% fedt så det er jo ikke så skidt går jeg ud fra
men har også læst at nogen er genetisk disponeret for det. Det betyder vel også at det er arveligt? ved at i hvert fald den ene af mine forældre bliver medicineret mod for højt kolesterol
Nå men mit kolesterol tal er også for højt.... er der nogen der ved noget klogt om det?
når jeg kigger på min kost så spiser jeg fedtmæssigt i den rigtige ende, og hvis jeg laver en statistik her på siden spiser jeg i gennemsnit 21% fedt så det er jo ikke så skidt går jeg ud fra
men har også læst at nogen er genetisk disponeret for det. Det betyder vel også at det er arveligt? ved at i hvert fald den ene af mine forældre bliver medicineret mod for højt kolesterol
12 år3. marts 2012 kl. 14:39
Crashe (slettet)
re: Tyndfed?
Det kan godt være at det er familiært, altså netop som du siger, at du har arvet det. Hvis det er tilfældet, vil du højst sandsynligt få kolesterolsænkende medicin for det, da det ikke er muligt at sænke kolesteroltal fuldstændigt kun med diæt.
12 år3. marts 2012 kl. 16:09
Men hvis man ikke er blevet undersøgt for det, så er der jo ikke garanti for at man er det, tænker jeg.
Jo, jo... høj fedtprocent, men alt er jo individuelt og vi er alle forskellige