Fedtprocent

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Fedtprocent
Det var da nogle flotte tal :) Bliver det målt på forskellig måde de forskellige steder?
12 år8. marts 2012 kl. 17:56
re: Fedtprocent
Hos lægen blev det målt med fedttang og i fitnesscentret blev det målt på en elektronisk vægt, ligeledes på center for spiseforstyrrelser og på de vægte jeg har prøvet rundt omkring hos folk, der har sådan en.. Min kæreste har en der kan måle fedtprocent og har også selv haft en i en periode.

Men jeg er meget glad for min fedtprocent fordi jeg endelig har fået den op på et niveau hvor jeg igen kan fungere normalt som kvinde, få menses osv, efter mange års spiseforstyrrelse og en fedt% på et sted mellem 9-10% da det hele var værst. Hvis min fedt% kommer under 18 stopper mine ægløsninger..
12 år8. marts 2012 kl. 21:08

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });