#12 af idal (slettet)
Mangler 3 kg
Du læser en tråd i debat > vægttabidal (slettet)
re: Mangler 3 kg
Jeg synes jeg har prøvet lidt af det hele efterhånden. og så har jeg pludselig taget 200g på, og det næste øjeblik har jeg tabt mig 400g. det er så irriterende, og i denne uge har min vægt bare ligget stille :(
men nu må vi se, jeg håber bare vægten er røget et godt hak ned, for den rykkede sig overhovedet ikke fra i går til i dag. det er bare så surt.
men nu må vi se, jeg håber bare vægten er røget et godt hak ned, for den rykkede sig overhovedet ikke fra i går til i dag. det er bare så surt.
12 år13. december 2011 kl. 19:11
Jeg har altid spist mange kulhydrater, men ved at spise meget mere protein og især øge indtagelsen af det GODE fedt, så skete der altså noget med vægten.
Det er ikke de store ændringer, der skal til. F.eks. er jeg begyndt at spise mere hummus, pesto, peanut butter, lidt mere mayonaise på brødet end ellers, bruge olivenolie på panden, lidt i salaten, spise avocado og lidt mere ost (var ikke den store ostespiser inden).
Kalorieindtaget skal stadig ikke være mere end det tilladte og anbefalingerne for hvor meget fedt, protein og kulhydrater, der bør indtages overholder jeg også, men hvor kulhydraterne kun lig eer dækket ind og hvor proteinerne og fedt indtaget ligger i den højere ende.
Da jeg begyndte at nærme mig min ønskevægt begyndte jeg at spise flere kalorier igen. Det har hjulpet mig at spise det antal kalorier, som skulle kunne holde min ønskevægt ved lige og så lige 100 - 150 kcal under. Så ikke noget med meget få kalorier - det giver som regel modsat effekt for mig.
Vi er alle forskellige og vores kroppe reagerer forskelligt, så der er nok ikke andet for end at finde ud af, hvad der virker bedst for dig :-)