#2 af kk1001 (slettet)
ny 70,er gruppe
Du læser en tråd i debat > vægttabkk1001 (slettet)
re: ny 70,er gruppe
Hej - Jeg vil gerne være med i denne gruppe. Mit mål er at komme ned under de 70 kilo (igen). Jeg vejer i dag 73,7 kg.
13 år24. oktober 2011 kl. 10:25
bruger slettet
hej er helt ny herinde og vil gerne være med i jeres gruppe. kæmper med nogle kg efter en graviditet. vejer 78,4kg nu og vil til en start gerne af med 4,8kg inden jul.
hilsen Millesmor
hilsen Millesmor
13 år24. oktober 2011 kl. 12:23
Jannie87 (slettet)
Hej.
Jeg vil meget gerne være med.
Mit mål er at komme ned på 64 kg som jeg vejede for et par år siden. Min vægt ligger pt på 71 kg. Er bare kommet ind i en utolig dårlig vane den sidste tid :-( Men nu skal der ske noget :-)
Jeg vil meget gerne være med.
Mit mål er at komme ned på 64 kg som jeg vejede for et par år siden. Min vægt ligger pt på 71 kg. Er bare kommet ind i en utolig dårlig vane den sidste tid :-( Men nu skal der ske noget :-)
13 år24. oktober 2011 kl. 17:46
herselfish (slettet)
Jeg er her, Ladysus :)
Og tak fordi du oprettede gruppen!
Lørdag (senest mandag morgen er perfekt) :)
Og tak fordi du oprettede gruppen!
Lørdag (senest mandag morgen er perfekt) :)
13 år25. oktober 2011 kl. 08:31
bruger slettet
hej alle,
ja nu er vi seks, skal vi så ikke komme igang, så hvis i skriver jeres vægt ind i løbet af weekenden, så prøver jeg at få styr på det hele på mandag,
men hvordan er stemningen, skal vi ha´en slut tid på denne gruppe, jeg forestiller mig at vi måske siger, den kører i 10 ugen og så ser vi om vi skal forsætte eller sige stop???
men lad mig høre hvad i mener om det??
og også om vi skal holde gruppen åben for nye, måske de første to uger, før vi lukker for tilmelding,
men lad mig lige høre jeres mening??
knuzzz ladysus
ja nu er vi seks, skal vi så ikke komme igang, så hvis i skriver jeres vægt ind i løbet af weekenden, så prøver jeg at få styr på det hele på mandag,
men hvordan er stemningen, skal vi ha´en slut tid på denne gruppe, jeg forestiller mig at vi måske siger, den kører i 10 ugen og så ser vi om vi skal forsætte eller sige stop???
men lad mig høre hvad i mener om det??
og også om vi skal holde gruppen åben for nye, måske de første to uger, før vi lukker for tilmelding,
men lad mig lige høre jeres mening??
knuzzz ladysus
13 år26. oktober 2011 kl. 08:31
kk1001 (slettet)
Hej - 10 ugers forløb og lidt tid til at evt. andre håbefulde medlemmer kan nå at komme med, synes jeg er rigtigt fint. Held og lykke til jer alle.
13 år26. oktober 2011 kl. 09:13
clp20
Hej!
Jeg vil rigtigt gerne være med - vægten siger pt 77-78 kg og vil meget gerne ned på 72...
Skriver lige præcis vægt ind i løbet af weekenden :D
Jeg vil rigtigt gerne være med - vægten siger pt 77-78 kg og vil meget gerne ned på 72...
Skriver lige præcis vægt ind i løbet af weekenden :D
13 år26. oktober 2011 kl. 18:06
kinderæg (slettet)
Hey.
Vægten sagde idag 75,4
jeg vil godt ned under de 70 inden jul :-)
Vægten sagde idag 75,4
jeg vil godt ned under de 70 inden jul :-)
13 år27. oktober 2011 kl. 15:18
kinderæg (slettet)
synes godt vi kan holde gruppen åben for nye de første 2 uger :-) .. så kan jeg ihvertfald nå at være med ;-p
13 år27. oktober 2011 kl. 15:19
Jeg syntes det er bedre at starte nyt, i stedet for bare at forsætte den gamle, jeg vil gerne prøve at holde styr på det hele, så hvis vi indskriver vægten i løbet af weekenden, ja senest mandag morgen, så opdaterer jeg den mandag eller tirsdag,
håber nogle vil være med
knuzzz ladysus