Vægten står stille

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Vægten står stille
man er nød til at få varieret kost.....Kan du ikke spise?...hvad mener du? citat: " har bare ikke lyst til rigtig at spise" ?
13 år15. september 2011 kl. 11:57
Ja, selvfølgelig skal man have varieret kost, men det at man taber sig er ikke betinget af varieret kost, men derimod antal kalorier du indtager i forhold til hvor meget du forbrænder..
13 år15. september 2011 kl. 12:31
nu skal vi jo gerne have et godt liv i mens, passe på vores fysiske krop - og helbred, så det er jeg ikke enig i!
13 år15. september 2011 kl. 13:59
Det må du jo så lade være med :)
13 år15. september 2011 kl. 15:15
Jeg vejer 57 kg. og er 165 = Min bmi er på 20.94
Ved godt det er indenfor normalvægten, men vil stadig gerne tabe mig :)

Jeg har lidt svært ved at spise og har/ har haft en spiseforstyrrelse (Den kører lidt op og ned).
Derfor er det også vigtigt for mig, at jeg ikke tager mere på og er nogenlunde tilfreds med min krop :)
13 år15. september 2011 kl. 18:25
Man bør spise varieret for at passe på sig selv...det var det jeg skrev. At man ikke er enig er jo trist for en selv.
13 år15. september 2011 kl. 19:08
Din vægt er jo helt perfekt for din højde, så du skal da bestemt ikke tabe dig yderligere, men i stedet fokusere på at spise varieret og sundt, og så måske sætte fokus på helt andre ting end din vægt/mad. Det ved du sikkert allerede :-) Knus
13 år14. oktober 2011 kl. 20:28

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });