Vægten står stille
Du læser en tråd i debat > vægttabAblanu
re: Vægten står stille
Det ser sådan set ok ud.. Vil dog mene, at der måske er lidt for meget rugbrød? Og mangel på grønt?
Prøv at vej en enkelt gang, og tast så ind her på siden, så kan du se, hvordan og hvorledes det ser ud :)
Prøv at vej en enkelt gang, og tast så ind her på siden, så kan du se, hvordan og hvorledes det ser ud :)
13 år14. september 2011 kl. 19:19
Kristina R (slettet)
Hvis jeg springer rugbrødet over om morgen, går det så ?
Spiser formiddags og middagsmad på mit arbejde, så må spise det der bliver serveret :)
Spiser ca. 125 - 150 g rugbrød om dagen :)
Mine måltider overstiger ikke 1200 kcal, når det bliver tastet ind her inde :)
Forstår bare ikke hvorfor vægten ikke går ned. Burde forbrænde mere end jeg spiser.
Er landmand så er meget aktiv på arbejdet, har 5 heste som skal ordnes og rides + jeg laver forskellige øvelser, løber mm. :)
Spiser formiddags og middagsmad på mit arbejde, så må spise det der bliver serveret :)
Spiser ca. 125 - 150 g rugbrød om dagen :)
Mine måltider overstiger ikke 1200 kcal, når det bliver tastet ind her inde :)
Forstår bare ikke hvorfor vægten ikke går ned. Burde forbrænde mere end jeg spiser.
Er landmand så er meget aktiv på arbejdet, har 5 heste som skal ordnes og rides + jeg laver forskellige øvelser, løber mm. :)
13 år14. september 2011 kl. 19:59
Ablanu
Hvis du spiser rugbrød på arbejde til for- og eftermiddag, så drop det ved de andre måltider..
Hvis du har et meget aktivt arbejde, er det da alt for lidt du spiser?
Hvis du har et meget aktivt arbejde, er det da alt for lidt du spiser?
13 år14. september 2011 kl. 20:15
calcit
Det er nemmere at vejlede hvis din profil er åben...ellers bliver det gætterier .hvad med æg - fisk - frugt ...mælk.. bær...kød....kål .... lever?
13 år14. september 2011 kl. 20:18
Kristina R (slettet)
Mælk drikker jeg ikke.
Æg, frugt og bær spiser jeg en gang imellem, men ikke så ofte.
Fisk og kål får jeg heller ikke så tit. - nogle gange kål hvis det er i salaten.
Lever spiser jeg ikke.
Kød spiser jeg kun en smule af til aftensmad, men er ikke så vild med det. Får for det meste bare kylling :)
ellers bliver det gætterier .hvad med æg - fisk - frugt ...mælk.. bær...kød....kål .... lever?
Æg, frugt og bær spiser jeg en gang imellem, men ikke så ofte.
Fisk og kål får jeg heller ikke så tit. - nogle gange kål hvis det er i salaten.
Lever spiser jeg ikke.
Kød spiser jeg kun en smule af til aftensmad, men er ikke så vild med det. Får for det meste bare kylling :)
ellers bliver det gætterier .hvad med æg - fisk - frugt ...mælk.. bær...kød....kål .... lever?
13 år14. september 2011 kl. 20:53
calcit
uha er du kræsen siden du spiser så få ting?
13 år14. september 2011 kl. 21:01
Kristina R (slettet)
Nej, egentlig ikke særlig meget :)
Jeg har bare ikke lysten til rigtig at spise :)
Jeg har bare ikke lysten til rigtig at spise :)
13 år14. september 2011 kl. 22:12
Mette1552 (slettet)
Hvad vejer du egentlig - hvad er dit BMI?
13 år14. september 2011 kl. 22:24
bruger slettet
Jeg vil nu ikke mene at du spiser for meget rugbrød.. du spiser jo meget lidt ad gangen.
Jeg spiser mere rugbrød end dig, og jeg taber mig stadigvæk.. Men det lyder lidt underligt for mig at du ikke taber dig med den mængde mad du spiser..
Nu ved jeg ikke hvor lang tid du har været igang, men jeg kender fra mig selv at når jeg begynder på et vægttab (har prøvet det nogen gange efterhånden ) så plejer der faktisk at gå lang tid op til en måned eller mere før jeg begynder at tabe mig (hvis jeg kigger på vægten) jeg tror det skyldes din muskel/fedt-fordeling, for når du ikke spiser så meget fedt som du er vant til, vil du jo få en større procentdel muskler, og de vejer jo mere...
Så jeg vil sige at du skal prøve at give det en chance, og hvis du ikke taber dig når der er gået den der månedstid(hvis ikke ud allerede er nået så langt), så ville jeg få mit stofskifte tjekket. :)
Jeg spiser mere rugbrød end dig, og jeg taber mig stadigvæk.. Men det lyder lidt underligt for mig at du ikke taber dig med den mængde mad du spiser..
Nu ved jeg ikke hvor lang tid du har været igang, men jeg kender fra mig selv at når jeg begynder på et vægttab (har prøvet det nogen gange efterhånden ) så plejer der faktisk at gå lang tid op til en måned eller mere før jeg begynder at tabe mig (hvis jeg kigger på vægten) jeg tror det skyldes din muskel/fedt-fordeling, for når du ikke spiser så meget fedt som du er vant til, vil du jo få en større procentdel muskler, og de vejer jo mere...
Så jeg vil sige at du skal prøve at give det en chance, og hvis du ikke taber dig når der er gået den der månedstid(hvis ikke ud allerede er nået så langt), så ville jeg få mit stofskifte tjekket. :)
13 år15. september 2011 kl. 09:29
Det gik så godt med at komme ned i vægt, men nu står den stille.
Tænkte på om det kan være jeg spiser for meget, så ville blive glad for lidt hjælp :)
Morgenmad:
En skål (150-200 g) A38 med 3 spsk. fibermüsli og evt. et lille stykke af et skive rugbrød.
Formiddag:
Et skiverugbrød med et meget lille tynd lag leverpostej på det halve.
Middag:
Et skive rugbrød med et stykke kyllingepålæg eller torskerogn.
Eftermiddag:
Nogle gange et halvt skive rugbrød eller en frugt.
Aftensmad:
Det der bliver serveret. Oftes salat og lidt kylling.
På tallerkene er der mest grønsager.
Hvordan ser disse måltider ud ?
Mvh. Kristina (: