Kampen mod feriedellerne!

Du læser en tråd i debat > vægttab

Kampen mod feriedellerne!
Hejsa ;)

Jeg skriver dette indlæg, da jeg synes det er utrolig svært at opnå vægttab (eller holde vægten) imens jeg har ferie. Jeg er sikker på der er andre der døjer med de samme frustrationer som jeg.
Jeg har i lang tid ikke været aktiv herinde og har derfor ikke nået at være med i nogle "dyster".

Hvis der er andre der har lyst til at motivere og blive motiveret, så deltag i "kampen mod feriedellerne"!! :)

Skriv din vægt nedenfor hver lørdag. Så vil jeg skrive en fælles vægtopdatering herinde hver lørdag.

Dysten slutter om 4 uger d. 20 august

I må selvfølgelig også gerne skrive gode råd til, hvordan man holder vægten i ferien.

God kamp :)
13 år23. juli 2011 kl. 22:38
re: Kampen mod feriedellerne!
59 kg
13 år23. juli 2011 kl. 22:39
Rigtig god ide - og ja, vi er nok mange som syntes, at det er svært her i ferien - Jeg prøver på, at leve som jeg gør i dagligdagen, dog er det svært at komme ud og gå de lange ture, i det her møjvejr vi har for tiden - men i dag vil jeg gå en lang tur på 5 km med hundene :O))

Jeg har tabt 14,1 kg min BMI er 22,5 - Vægt 60,9
13 år24. juli 2011 kl. 06:41
Jeg har ikke min vægt fra lørdag, så jeg tager den fra fredag.
jeg vejer 77,2 kg, og mit endelige mål er 68 kg.
13 år24. juli 2011 kl. 09:49
Rigtig go ide.
jeg er selv lige kommet hjem fra en uge i sommerhus og tør ikke gå på vægten, så ved ikke hvad den siger.
jeg mit bud er 81kg:(
13 år24. juli 2011 kl. 12:05
Hej igen ;)
dejligt at i vil deltage !
og dejligt at jeg ikke er den eneste, der har problemer med at holde vægten i ferien ;)
Jeg har selv lige været på ferie i 5 dage, hvorefter jeg tog 1 kg på. Så jeg er enormt motiveret for at komme ned igen !! Men på de 5 dage fik jeg opbygget en utrolig trang til sukker og jeg har svært ved at vende mig af med den, nu hvor jeg er hjemme igen (normalt spiser jeg ikke sukker). Hvordan tackler i jeres sukkertrang???

Ha' en dejlig uge :)

start:

turbomoster: 60,9
hvass: 81
smidt: 77,2

13 år24. juli 2011 kl. 19:55
Jeg har altid fået meget sukker, men i august sidste år gik jeg kold tyrker, jeg droppede alt sukker også den i min kaffe, som jeg ellers var sikker på jeg aldrig skulle slippe.
siden dengang har slet ikke haft et sukkerbehov, og hvis jeg får lysten tager jeg kun et par stykker slik. det er så sjældent jeg spiser sådan noget nu, selv her efter en uge i sommerhus har jeg ikke spist ret meget. men min største svaghed ligger også i mad, gerne fløde mad:) det er så det jeg skal vendes af med den kommende uge.
du kan evt spise lidt mandler i stedet, har læst det skulle hjælpe.
13 år25. juli 2011 kl. 08:19
Hej

Jeg vil gerne væremed. Tabte mig tidligere på året et par kilo - selvom det skulle have været 7 og har kunnet holde fast i det tab indtil ferien. Her tog jeg 2 kilo på og vejer nu 67,4 igen igen.

Jeg vil så gerne tabe mig 7,4 kg, men vil gerne om jeg bare kan komme af med de 2 kilo i løbet af kort tid.
På de 4 uger håber jeg at kunne tabe 3,5 kilo. Så vil jeg nemlig være under 64, hvilket er mit første delmål :-)
13 år25. juli 2011 kl. 10:34
Jeg har ikke været med i sådan noget opsyns-konkurrence-kamp før, men vil da gerne for sjov skyld være med.
Jeg har en konkurrence med min kæreste, som varer til 1. november på laveste fedtprocent, men det her kunne være en god start :o)

Min vægt er i dag 66 kg. Jeg er 172 cm. høj.
Jeg vil gerne ned på 60-61 kg.
13 år25. juli 2011 kl. 12:41
Jeg vil også gerne deltage - jeg havde fødselsdag i lørdags og min SØDE vægt sagde 60,5. Har været igang med vægttab siden den 11. juli, hvor jeg vejede 63 kg. Vil rigtig gerne ned og veje 58 kg inden den 1. september, som er min "kampvægt" ;-)
13 år25. juli 2011 kl. 15:27

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });