Suppekur

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Tillykke!
held og lykke
13 år16. juli 2011 kl. 08:45
re: Suppekur
Jojoh, den virker skam godt nok!

Er lige startet på dag 3 og vægten er gået fra 66,2 til 64,7, så det må man jo sige at være succes. Der er 5 dage tilbage, så jeg håber da på et par kilo mere, selvom jeg nok mest satser på 1,5. Der ryger jo altid mest i starten (= væske) meeeen nu må vi jo se. :)
13 år18. juli 2011 kl. 07:21
-kan godt se du er gået i gang..men dit spørgsmål med om den virker...alle jeg kender, der har været på den kur, cirka 7 veninder, har tabt sig mellem 3 - 9 kilo på den kur på ganske kort tid.
De har desværre efterfølgende taget dem alle på igen plus lidt ekstra.
Nu er jeg ikke kostvejleder men jeg tror det hænger sammen med at der er nærmest ingen protein i den kur..
13 år19. juli 2011 kl. 23:43
Blev lige inspireret af suppesnakken så nu har jeg lavet en super lækker grøntsagssuppe som jeg vil spise de næste par dage... mums.
13 år21. juli 2011 kl. 12:08
Hej, hvad denne suppe består af ?
Er det kun vand og grønsager ? Kød ?
Er der en som har opskrift ?
Jeg spiser meget fedtforbrædnings suppe, mon det er samme suppe der er tale om her ?
Mvh.
Katia
13 år2. august 2011 kl. 12:04
Det er sådan en forbrændingssuppe.. jeg bruger en fra alletiderskogebog.dk.. Der kan du bare søge på hvidkålskuren, der er alle reglerne, så man ikke er i tvivl.. Om hvad du må spise de forskellige dage... Men det er primært grøntsager, men du kan prøve at kigge på det.. jeg er lige gået igang med den idag...
13 år2. august 2011 kl. 13:42

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });