Onsdagsvejning

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Onsdagsvejning
Hej 3piger. jeg har fået lidt undervisning i det i et motionscenter. og har så selv fortsat derhjemme.
Må sige jeg selv var skeptisk over det da jeg startet da jeg tænkte det ingen virknig havde. men kan nu godt mærke især på mine mavemuskler at det virker. så jeg fortsætter.

Zenta
17 år3. januar 2007 kl. 18:34
re: re: Onsdagsvejning
Hej Zenta..
Ja det er da også bare med at fortsætte. Bare du er glad og føler det du gør giver dig noget igen og får dig til at føle dig rigtig godt tilpas. Det må siges at være det vigtigste.. Jeg har godt hørt en masse om pilates, men har ikke rigtig været helt klar over hvad det helt var, så tak for oplysningen...
Her går det rigtig godt. Jeg får stadig kun gået med barnevognen, men jeg holder min madplan, og det er det vigtigste...Glæder mig allerede til på onsdag for at se hvad vægten siger...
Nå men god weekend, vi kan jo lige høres ved
knus
17 år5. januar 2007 kl. 10:38

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });