Onsdagsvejning

Du læser en tråd i debat > vægttab

Onsdagsvejning
Hej til alle, håber I har haft et godt nytår.
Nu er det ved at være 2 uger siden jeg sidst vejede mig, så jeg var noget spændt på det. Julemåneden og en ferietur har desværre sat sig sine spor. Jeg vejer i dag 77,3 kg, så jeg har siden sidst taget 2,1 kg på. Det er rigtig træls, men der er jo kun én vej og det er op på hesten igen.
Starter ud i aften med at tage til badminton, og så har jeg planer om måske at starte i motionscentret, det er bare så hundedyrt. Men noget skal der altså ske. Hvad gør I andre i forhold til motion ?
Ha´det godt,
Mvh Tina J
17 år3. januar 2007 kl. 13:06
re: Onsdagsvejning
Hej Tina og alle I andre.

Jeg har så taget 4,4 kilo på på 2 uger. Stik den.... Håber det ryger af lige så hurtigt som det kom på.... Vægt i dag: 75,6

Knus Anja
17 år3. januar 2007 kl. 13:07
re: re: Onsdagsvejning
Hej Anja.
Det skal nok ryge af igen, vi ved jo at det kan lade sig gøre. Det vigtigste lige nu er, at vi ikke opgiver og at vi ikke lader os slå ud over de udsving, som der nu engang altid vil være. Og jul og nytår er en svær tid, men nu kommer dagligdagen heldigvis igen. For mig betyder det ihvertfald færre fristelser og en mere stabil rytme i forhold til måltider. Så jeg er overbevist om, at vi nok skal komme på rette spor igen.
Mvh Tina
17 år3. januar 2007 kl. 13:16
med hensyn til motion, så går jeg i motionscenter. Det er rigtig at det godt kan virke hundedyrt, men jo mer man bruger det , jo mere får man for pengene ikk. Ihvertfald hvis man betaler måndedsvis, jeg har også gået et sted hvor der var klippekort så bliver det dyrt hvis man bruger det meget.
Det er er med et motionscenter er også at de har forskellige hold hvis man bliver træt af maskinerne. Det er selvfølgelig forskelligt fra center til center hvad de tilbyder.
17 år3. januar 2007 kl. 14:46
Hej
Jeg har faktisk haft en overrasken god jule mdr. jeg har tabt 3 kg i dec. og vægten siger i dag 93.5. så jeg er meget glad.
Tina du for hurtigt smidt de kg igen. de har ik nået at sættes sig fast:) HeHe.
Ang. motion. jeg cykler ca 45 min på motioncykel også er jeg begyndt at lave pilates i 1 time om dagen.

Zenta
17 år3. januar 2007 kl. 14:50
Hej Zenta...

Hold da op, hvor er der flot. Super stort tillykke. Du har været mådeholden her i julen...Kan kun misunde dig...Rigtig flot..
Hvor finder du tid til at dyrke pilates 1 gang om dagen???
Jeg får kun gået med barnevognen..Håber dog at jeg kan komme ind og svømme vandaerobic om aftenen, hvis den bette vil at jeg er afsted??!!!
Knus 3 piger
17 år3. januar 2007 kl. 15:04
Hej alle, og tillykke Zenta, godt gået.
Tak for de gode råd om motion. Jeg har faktisk tidligere været meget glad for at gå i motionscenter, og selvom det er dyrt, ja så får man jo noget for pengene. Jeg har faktisk også en gammel motionscykel, den tror jeg, at jeg vil finde frem igen og så snuppe i hvertfald en halv time om dagen på den.
Jeg er bare så dårlig til at komme igang, men hvor hjælper det dog med den opbakning I herinde giver. Måske er det så også med til, at jeg ligesom forpligter mig til noget, så jeg skriver lidt en gang i morgen, om hvordan det går.
Tak for det,
Mvh Tina
17 år3. januar 2007 kl. 15:18
re: re: re: Onsdagsvejning
Hmmmm min erfaring siger mig at onsdagsvejning er noget skidt, af den simple årsag at jeg slapper for meget af i weekenden og derfor skal bruge hver mandag tirsdag på at tabe det jeg tabte torsdag fredag ugen før.

For mig er det, der virkelig gør en forskel, "mandagsvejninger" !!!!

Jeg har ikke det store held med at komme gennem weekenderne med minus på vægten.....

Bare en lille idé...

Hilsen Kig_op
17 år3. januar 2007 kl. 15:52
re: re: re: Onsdagsvejning
Til 3piger.
Jeg laver pilates når jeg ser/høre tv om aften.
17 år3. januar 2007 kl. 17:30
Onsdagsvejning
Hej Zenta

Jeg troede du var afsted til det hver dag, men super du kan gøre det derhjemme, kanon..
Jeg har ikke selv prøvet det, men det skulle være rigtig godt?
Er det selvlært, eller har du fået undervisning??
Knus
17 år3. januar 2007 kl. 18:00

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });