JUBIIIII MINUS 10 KG OG I MÅL :O)))))))))))))

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: JUBIIIII MINUS 10 KG OG I MÅL :O)))))))))))))
Tusind tak skal i have :O))

Helle - Ja jeg vil meget gerne fortælle om, hvordan jeg er nået i mål :O))

I min verden og jeg siger ikke, at det er den eneste eller den mest rigtige måde, at gøre det på - handler det KUN om, at finde sin egen nye og sundere livsstil og derefter aldrig, at vende tilbage til den, man havde før :O)) -
Og hvordan fandt jeg så min og hvordan ser min nye livsstil så ud nu ?

Jeg startede med, at oprette mig herinde og satte mig et mål, der hed minus 3 kg på en mdr. (meget realistisk) - tastede så alt hvad jeg spiste ind og fandt meget hurtigt ud af, at jeg hellere ville spise kartofler og gulerødder til min varme mad i dagligdagen, end pasta og ris, som jeg spiste meget af før - og dette fordi, at man får meget mere på tallerkenen - til sammenligning: 100 g kogt ris (50 g rå) af typen Ris-fix fuldkorn = 175 Kcal. - eller 200 g kartofler = 162 kcal. og halverer jeg nu kartoflerne og tager 100 g gulerødder i stedet for, så får jeg endnu mindre kalorier, nemlig kun 116 kcal. :O)).........og nej vil skynde mig at sige, at jeg ikke er blevet hysterisk eller fanatisk, jeg spiste skam 250 g Gullaschsuppe med 100 g pastaskruer i, så sent som i går - gør det så bare KUN engang imellem nu :O))

Jeg spiser rigtig meget Fromage Frais 0,2 % (President) som jeg køber i Rema - Dette fordi, at den indeholder rigtig meget protein og så kan den bruges til rigtig mange ting - rørt op med tun feks. - og så smager den rigtig godt, rørt op med 1 tsk. sød, - 1 tsk. DR. Oetker Vannilie-essens og enten 1 tsk. rom eller mandel essens (find din egen smag) jeg bruger det rigtig meget feks. til at komme ovenpå frisk frugt/dåsefrugt, som jeg spiser om aftenen, i stedet for slik :O)) .......og jo, jo har skam hyggeaften hver fredag, hvor jeg kvæler en kasse Toffeefee (staves ?) eller andet "ulækkert".........men KUN fredag, til dagligt spiser jeg omtalte frugt og måske lidt nødder eller mandler.

Jeg har aldrig været god til, at spise rugbrød, så jeg spiser lige nu knækbrød (Delikatess) til frokost, med enten Okserullepølse fra ABC eller Hamburgerryg, man kan selvfølgelig spise andet, jeg er bare heller ikke god til pålæg :O((

Og sådan kunne jeg blive ved med, at fortælle om, hvad jeg har lavet om på i timer, men vælger, at stoppe her, men du er velkommen til at spørge :O))

Jeg er på ingen måder blevet fanatisk , tænker bare meget anderledes nu end før - prøv feks. at tænkt på, at du går ind på den Kinesiske og bestiller en buffet - Jubiii nu kan du spise alt det du kan og vil hele aftenen, det har du jo betalt for - vores første tanke er nok her, at NU skal jeg bare have noget for mine penge ikke ???? men hvad er det egentligt du får for dem så ??? .....lige præcis ekstra kg. på sidebenene - så den hopper jeg aldrig på mere :O))

Og jo, hvis jeg er i byen og der står kage på bordet, så tager jeg ET LILLE STYKKE, af det hele - hvis det kniber med selvbeherskelsen her - så tag feks. et par Runda Kanel knækbrød og en sukkerfri marmelade med hjemmefra og spis dem først, det gør jeg :O)) - jeg tager så bare en hel pakke med, fordi mine børnebørn også gerne vil have af dem :O))

Håber, at du kan bruge bare lidt af alt det her til noget :O))
13 år18. maj 2011 kl. 11:45

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });