Mit vægttab 43 kg lettere:)

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Mit vægttab 43 kg lettere:)
mopsie - Hejsa tillykke med dit vægttab.. hvor er det flot.! huden har fuldt rigtig godt med, med undtagelse af mine arme.. jeg har dog hørt at arme kan have svært ved at følge med når man taber sig, men håber da at det kommer med tiden.

- jeg er gået glip af en del i mit liv, de fleste strandture, fester, ferier osv. det er selvfølgelig hårdt, men det er vel prisen for at spise alt du ser :)
Det skal lige siges at jeg har et stofskifte problem der gør at jeg tager på hurtigt, det fandt vi så først ud af efter jeg havde tabt mig 35 kg. men nu ved jeg i det mindste hvorfor jeg var som jeg var og får nu medicin.. det har været en kamp må jeg nok sige.. men det var det værd.. tak for alle jeres kommentare og held&lykke til jer alle sammen.
13 år19. maj 2011 kl. 01:37
Stor stor respekt herfra
Jeg kæmper med de sidste 5-6 forbandede kilo, så at du har klaret 30 af slagsen er sgu godt gået
13 år23. maj 2011 kl. 10:59
re: Stor stor respekt herfra
Ja, jeg har dog nu tabt mig 45 kg. men husk ikke at give op.. jeg håber det går godt! held og lykke.
13 år25. maj 2011 kl. 23:49

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });