#2 af marisha47 (slettet)
Mit vægttab 43 kg lettere:)
Du læser en tråd i debat > vægttabmarisha47 (slettet)
re: Mit vægttab 43 kg lettere:)
Er du vanvittig det er flot klaret!
Jeg vejede 87,4 for 3 uger siden, er en pige på 17 år og 167 cm.
Idag vejer jeg 84 kg, men er gået total i stå, har du et eller andet råd til mig??
Kunne være man skulle hægte sig på dig!
Jeg vejede 87,4 for 3 uger siden, er en pige på 17 år og 167 cm.
Idag vejer jeg 84 kg, men er gået total i stå, har du et eller andet råd til mig??
Kunne være man skulle hægte sig på dig!
13 år10. maj 2011 kl. 19:22
bruger slettet
Hehe :) mit vægttab gik tit istå det gør det stadig! jo mere du stresser over at vægten bare SKAL gå ned jo mere får du lyst til at droppe din nye livsstil når du ikke ser resultat. Det eneste man faktisk kan gøre i disse situationer er at være tålmådig. Hvis du træner kan du også give den lidt mere gas, overrask din krop, så kan det være der kommer gang i den igen, og tillykke med vægttabet det er rigtigt flot!
13 år10. maj 2011 kl. 22:06
Ulla Mikkelsen
STOR RESPEKT - Hvor er det bare super flot gået - Kæmpestort tillykke med dit nye og sundere liv og SELVFØLGELIG, når du i mål med de sidste få kg også :O)))
13 år11. maj 2011 kl. 10:32
bruger slettet
Tak skal du have!
13 år11. maj 2011 kl. 12:45
calcit
Det lækkert for dig tænk på alt det du som ung ville være gået glib af....hvis du ikke havde gjort en indsats nu.
13 år18. maj 2011 kl. 16:56
mopsie
Hvor er det sejt gået. Hvor ville jeg ønske at jeg havde været så sej da jeg var 18 år, desværre fyldte mange andre ting mit hoved dengang.
Jeg kan se at du skal have et vægttab på ca. 50 kg., det er selv i den størrelse jeg skal ende med, jeg mangler dog min. 11 kg. før end jeg er i mål.
Har du nogle problemer med huden ikke følger med, eller hjælper det at du er så ung?
Jeg kan se at du skal have et vægttab på ca. 50 kg., det er selv i den størrelse jeg skal ende med, jeg mangler dog min. 11 kg. før end jeg er i mål.
Har du nogle problemer med huden ikke følger med, eller hjælper det at du er så ung?
13 år18. maj 2011 kl. 18:12
biologi c
flot vægttab
13 år18. maj 2011 kl. 18:31
vicki1983 (slettet)
Det er godt nok flot.. tillykke med det;) har selv tabt 40 kg over det sidste 1 1/2 år.. men de sidste par måneder har vægten bare stået fast.. har trænet ret meget, så tror at jeg har omdannet en del fedt til muskeler.. har dog også haft letter ved at blive fristet af div ting og sager.. men er glad for at den ikke er gået op ad;);)
13 år18. maj 2011 kl. 23:11
Need2befit (slettet)
Tillykke med det!
godt nok et stort vægttab! - det må jo være helt fantastisk for dig!
godt nok et stort vægttab! - det må jo være helt fantastisk for dig!
13 år18. maj 2011 kl. 23:27
For lidt over 1 år siden vejede jeg 110 kg :O jeg var der 18 år og min højde 160. jeg gik rundt med tanken om at jeg nok vejede 80 kg, men da jeg en stilte mig på vægten og så de 110 kg fik jeg mig noget af en overraskelse. 30 kg mere!! jeg begyndte dagen efter straks på diæt (og nej jeg ventede ikke til på mandag) =) i starten var det meget hårdt jeg kunne træne i 7 minutter og derefter føle at jeg var på vej mod døden :) jeg vejer nu 67 kg hvilket vil sige at jeg har tabt mig 43 kg! mit mål er 60 så jeg har lidt endnu, men mon ikke jeg klarer det. Det hårdeste i denne periode var ikke fysisk for mig men psykisk. selvom du lige pludselig næsten halveres betyder det ikke at du føler dig tynd tvært imod føler jeg mig stadig kæmpe, selvom jeg ved at det ikke er sådan mere. Jeg tror og håber at jeg med tiden kan få min hjerne med i spillet :)
Et lille trick som jeg bruger hver gang jeg står overfor en masse usunde lækkerier er at tage mit billede ud af min pung fra hvor jeg vejede 110 kg. også spørger jeg mig selv, vil du hellere lade vær med at spise alt det her, eller vil du se sådan ud igen? svaret er altid det samme!
Held og lykke derude!