#11 af MillerV
YOYO vægt på trods?
Du læser en tråd i debat > vægttabMillerV
re: YOYO vægt på trods?
Så er det nok derfor jeg havde tabt mig lidt fra i går til i dag, da jeg i går indtog 1600 kcal. Min frokost var lidt større end normalt.. Og jeg var bare mega sulten hele dagen.. Så det er måske god indimellem at hygge sig.. :)
13 år3. maj 2011 kl. 18:11
KatiaK (slettet)
Det finder vi ud af ; ) Jeg har bagt rababertærte og har hygget mig med den til aftenkaffe... og det blev vist til lidt for meget tærte og kaffe, nu er det nat og jeg kan ikke sove ; ) Måske når man er 10 kg lettere, så kaffen påvirker en meget mere end før...?
Jeg kunne jo altid sove uanset kaffe eller ej...
Mvh.
Katia
Jeg kunne jo altid sove uanset kaffe eller ej...
Mvh.
Katia
13 år4. maj 2011 kl. 01:38
Uldsokken (slettet)
Din vægt svinger også med dine hormoner, så ens cyklus påvirker også meget. Undlad at veje så ofte, som en anden også kommenterede, beslut dig for en bestemt ugedag og så tag morgenvægten efter toiletbesøg. Og hvis vægten står stille, så bare rolig, følg planen, kroppen bygger lidt om, så vægttabet kommer igen...og hvis ikke du dyrker motion, så igang med det, for så rasler det af igen.
Og hvis i mangler god inspiration til lækkerier, så prøv DDV kogebøger fra biblioteket eller opskrifter.heede.dk der er rigtig mange lækre sager. Når jeg skal forkæle mig selv laver jeg den kage der hedder fyldig chokoladekage med is og frugt (laver kun kagen, den smager som en lækker brownie....skønt...nå det var vist et sidespring....blev lige grebet :o)
Og hvis i mangler god inspiration til lækkerier, så prøv DDV kogebøger fra biblioteket eller opskrifter.heede.dk der er rigtig mange lækre sager. Når jeg skal forkæle mig selv laver jeg den kage der hedder fyldig chokoladekage med is og frugt (laver kun kagen, den smager som en lækker brownie....skønt...nå det var vist et sidespring....blev lige grebet :o)
13 år4. maj 2011 kl. 09:38