Nupo - for normalvægtige

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Nupo - for normalvægtige
Hov - nu skal jeg passe på at jeg ikke bliver misforstået - jeg er vist den eneste som har brugt ordet doven.

Jeg mener bestemt IKKE at NUPO er for de dovne.
Jeg er så langt fra tilhænger af den hårde NUPO-kur men ideen med at supplere et par måltider med NUPO, synes jeg er fin nok.

Det var brugen af proteinpulver jeg hentydede til da man ved at styre sin kost, burde kunne planlægge sig til at have aminosyrer "i banken" efter endt træning.
Det bare lettere at lave en hurtig shake efter en tur i motionscenteret eller efter 4 timer på landevejen.
13 år3. maj 2011 kl. 14:50
re: Nupo - for normalvægtige
gtfh - tak for svaret og det ER nemlig kun mig der selv kan se min krop og at der trænger til at ryge lidt vægt af. Det er somsagt meget svært for andre at se det for sig, men kun mig selv der kan mærke/se det på egen krop.
13 år3. maj 2011 kl. 18:33

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });