Hvorfor spiser du?

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Hvorfor spiser du?
Breaking - uha ja, hvor jeg kender det. Nærmest tabuiseret at takke nej til kage, hvor jeg kommer fra. Det er vel tilsvarende en fornærmelse af værtinden og alle de andre, der spiser af kagen.
Heldigvis er vi nogle veninder, der i fællesskab har droppet kagen, når vi ses. Så står den på frugt, kaffe/the/lidt nødder eller et sundt måltid mad. Det er dejligt, og virker allerede helt naturligt.
13 år26. april 2011 kl. 09:25
re: Hvorfor spiser du?
Det kender jeg ikke til..så er det fordi de lever i en osteklokke eller ikke ønsker det bedste for dig.

personligt har jeg kun et par enkelte som aldrig var for tykke...

I dag er der så megen oplysning....hver 7 kvinde har pco.... diabetes 1 ses udbredt blandt børn og unge.......Diabetes 2 blandt overspisere/ overvægtige med for lidt motion.

hvordan er deres bmi......hvordan ser deres forældre ud?
13 år26. april 2011 kl. 09:35

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });