Tab ½ kilo på 5 uger (uge 1)

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Tab ½ kilo på 5 uger (uge 1)
Hej Fallafel.
Vi startede torsdag i sidste uge, så hvis du har vægten der:) ellers er du en uge bagud i forhold til os andre
13 år27. april 2011 kl. 15:50
Sidste uge sagde vægten 73,3
13 år27. april 2011 kl. 15:55
TAK for jeres opmundring..;) er faldt lidt af på den.. vægten ligger og svinger med et par kg.. men mit medlems skab i fitness er blevet vækket til live i går, efter en måned.. så det håber jeg måske kan vende min motivation..;) tror nu også at det er mit hoved som skal vende sig til at vægten ikke fare ned af.. vil forsøge at skrue lidt ned for de forkerte ting i min mad.. holder mig godt nok under det kalorie tal, som hedder 2000,.. ligger mellem 1400 og 2000 kalorier.. men når der stadigvæk ryger lidt forkerte ting med, lad resultatet vente på sig..
13 år27. april 2011 kl. 21:55

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });