Tab ½ kilo på 5 uger (uge 1)

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Tab ½ kilo på 5 uger (uge 1)
ANJA, hjælp... :-)

Det sidste uge har jeg sat mit kalorie tal op til mellem 1500-2000 kalorier om dagen.. og her til morgen sagde vægten plus 1.5 kg på en uge.. der er røget en småkage ned, og lidt andre usunde ting.. men i meget begrænsede mængder.. skal jeg sætte kalorie tallet ned igen?? eller hva??
13 år22. april 2011 kl. 09:34
Hejsa allesammen

Jeg har først lige set jeres tråd nu, men håber jeg alligevel kan få lov at være med, da jeg netop selv vejer mig på torsdage.
For 14 dage siden sagde vægten 69,9 og igår stod den på 69,1kg.
13 år22. april 2011 kl. 12:31
Hej! Jeg glemte helt at jeg skulle skrive min vægt i dag :) 57,4 til mig - altså -100 gram til mig... :o Det er lidt surt, da jeg har trænet rigtig meget i denne uge, men bedre held til mig i næste uge. (tvivler jeg på med den forfærdelig omgang påskefrokost i aften og søndag :()
13 år22. april 2011 kl. 15:53
Jeg må nok indrømme at jeg ikke fik vejet mig igår på grund af tømmermænd efter påskefrokost. Jeg har vejet mig idag, og vægten er uændret. 64,5.
13 år22. april 2011 kl. 17:33
Godmorgen.

Så er jeg hjemme igen.

Det ser jo super flot ud for de fleste af jer:) stort tillykke.. os andre vi må kæmpe hårder i den kommende uge.
Min egen vægt sagde 62, 8 så plus 800 gr. men det er også den tid på måneden og så for meget og for usundt mad og spist for sent hver dag i ferien med familien.. Men det var nu en dejlig ferie:)
13 år23. april 2011 kl. 10:16
Så her er opdateringe.

SNBS : 62 - 62, 8 (+0,8)
Vicki1983 : 95,5 - 96,6 (+1,1)
lykke10 : 75,2 - 74,1 (-1,1)
Mims91 : 64,5 - 64,5 (0)
dortecl : 93,6 - 93,3 (-0,3)
lene schneider: 89 - ?
Miss Mig : 57,5 - 57,4 (-0,1)
Millerv : 64,6 - 63,9 (-0,7)
Anja Banja : 68,4 - 67,1 (-1,3)
Tina_91 : 64,5 - ?
sentus : 82,1 - ?
bbsbb : 67,2 - 66,5 (-0,7)
Malped : 65,5 - 65,5 (0)
olib: 77,5 - 77,5 (på ferie)
MetteOlsen: 61,8 - 61,3 (-0,5)
Camilla24: 69,9 - 69,1 (-0,8)

De af jer som ikke har meldt tilbage får indtil næste gang ellers må jeg tage jer af listen, håber der er forståelse for dette. Velkommen til Camilla24.

I må alle have en fortsat god påske.

Hilsen Søs
13 år23. april 2011 kl. 10:28
Jeg synes sku jeg er kørt surt i det slanke noget.. bliver let fristet at alt muligt, puha.. og in modstands kraft kan være på et meget lille sted. øv.. men trods at det.. har jeg kunne holde mit kalorie indtag på max 1800.. hvilket vil sige at jeg har haft et underskud på ca. 1200.. forventer sku ikke det store positive resultet på torsdag.. hvad gør i andre når i har sådan en periode.. overvejede at droppe ud af denne tråd, da jeg synes min motivation er forsvundet lige pt.. men samtidig er der noget som i mig siger at jeg skal holde fast, for så skal motivationen nok komme tilbage.. andre som har elle har haft det sådan??
13 år26. april 2011 kl. 19:16
Uhh ha ja jeg kender den følelse alt for godt.. Jeg er nået dertil hvor de sidste kilo bare ikke vil af.. Og overvejer bare at stoppe men samtidig ved jeg at jeg vil blive skuffet (igen) hvis vægten ikke kommer det sidste ned. Har du prøvet at sætte det op som en konkurrence? Hvor du aftaler en vægt og en tid de kilo skal være tabt på? Det kan være med forældre eller en god veninde eller kæresten. Hvis du når målet til den tid du skal, så skal de overraske dig. Ex. med en picnic tur i det gode vejr eller en tur i skoven, biffen eller hva fantasien nu kan finde på.. Derimod når du ikke målet er det dig der skal overraske vedkommende. Jeg gjorde det med min kæreste og han skylder en overraskelse.. :) Det har dog været påske og den tid på måneden så vægten og jeg er ikke venner.. Men han har set målet var noget. :) Og jeg stiler efter det igen. :)
13 år27. april 2011 kl. 09:04
Hej vicki1983. Jeg kender det også alt for godt, har den sidste måned ligget og svinget mellem 61 og 63, næsten fast omkring de 62. Mit mål er at se et 5´tal forrest, bare for at prøve et nyt tal:D men hold da op en kamp for de sidste 2-3 kilo. Er selv ved at blive sindsyg, men er nok også kommet til det punkt at hvis jeg bare kan holde den på de 62 så er det sku også godt. Min gennemsnits BMI 22,5 så skal jeg veje 63,6 så 62 er jo ikke helt galt. Problemet er bare at man ikke er tilfreds med det man ser i spejlet. Der kommer nok også til at gå noget tid før man selv kan se at man er blevet tynd og måske blive tilfreds med det man ser. Jeg er har synes det er svær at holde sig fra søde sager, men udligner det ved at skære andre steder (ikke sundt) men sødt skal der være plads til, desværre nogen gange bare mere end hvad godt er. Jeg har dersværre ikke nogen guldkorn at give for at motivationen kan blive bedre for dig.. ikke andet end at vi er mange i samme båd som dig:) Jeg tror det handler om at man tænker på hvor meget man har tabt indtil nu og så måske for en periode accepter at vægten står stille. De sidste 5 kilo er heller ikke meget at mangle, men måske du skal kigge i spejlet fra nu af i stedet for vægten, for nu handler det vel egentlig mere om opstramning end et tal på vægten. Så tror motion på dette tidspunkt er vigtiger end vægttab. Heller 2 kilo over mål pga muskler end at nå sit mål, men med slasket mave og lår:D
Prøv evt. at kigge på forumet med motion herinde, det kunne være vi skulle melde os på en tråd der, for motivation om motion på sidelinje med motivation om sund kost:)
13 år27. april 2011 kl. 09:50
Må jeg være med?
Vægten sagde. Sagde i dag 72,8
13 år27. april 2011 kl. 13:53

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });