er friske? ;-)

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: er friske? ;-)
ja det er rigitg :)
håber bare sådan for dig det lykkeds dig og tabe dig :-)
13 år19. april 2011 kl. 13:30
Årh tak, det gør jeg også og i lige måde! (-:
Men tænkte, i dag har jeg lidt en 'pausedate' med min bedste veninde som jeg arbejder sammen med. Jeg kommer en halv time før min vagt begynder, hvor hun har pause, og når hun har fri, holder jeg pause.
Jeg har først fri kl 24, så der bliver ikke spist noget efter vagten, så jeg skal spise aftensmad der, og vi har intet i huset der kan bruges som madpakke i dag :-(
Indtil videre har jeg spist 218 kcal i dag, så hvis jeg spiser lidt frugt inden jeg tager afsted, gør det vel ikke noget, at jeg spiser noget usundt? Så bliver det jo intet problem at holde mit samlede kcal indtag omkring 1500 kcal.?
13 år19. april 2011 kl. 13:34
altså i princippet gør det jo ikke noget så længe man holder sig indenfor sine kcal, men igen self. er det dumt at spise usundt frem for sundt mad. der sker jo ikke noget ved det, men efterhånden så prøv med noget andet mad med på arbejde, du vil takke dig selv for det, når du begynder at se resultater :)
13 år19. april 2011 kl. 13:50
Ja det er ikke noget jeg vil hver gang, for jeg kan self godt se, at det ikke er godt for min krop at bytte grøntsager ud med fedt (:
13 år19. april 2011 kl. 13:55
Jeg vil i hvert fald gerne være med så (:
13 år19. april 2011 kl. 18:04
lyder godt :)
13 år19. april 2011 kl. 18:08
skal man fortælle noget om en selv, fx mål osv?
13 år19. april 2011 kl. 19:14
ja hvis du har yst så synes jeg da, kunne være spændende at høre :)
13 år19. april 2011 kl. 20:02
WOW! Jeg er faktisk under 1200 kcal og kan ifølge mit mål og aktivitetsniveau spise det dobbelte af hvad jeg har for at nå målet.. lidt overrasket er man vel! :-) YAY!
13 år20. april 2011 kl. 00:43
Vil da altid gerne være med til at bakke op om andre :-)
Det er jo fedt selv at få støtte når man går i gang med at tabe sig.

Lige p.t. vejer jeg 85,5 kg. det er en overvægt på ca. 17,5 kg.
Det lyder måske ikke af "meget" men alt er jo relativt. ;-)

Da jeg er hjemmegående, får jeg jo ikke rigtig motion via. et arbejde.
Det med maden har jeg styr på, problemet er at overholde det, der er ustyrlig mange fristelser, især når man næsten hele sit liv har været på kur.

Nå det blev lige til lidt mere end planlagt, her i første omgang, men glæder mig til støtten, så jeg kan komme af med de sidste kilo også :-D
13 år20. april 2011 kl. 10:45

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });