JUBII -600 gram på en uge (samlet vægttab 10,2 kg)

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: JUBII -600 gram på en uge (samlet vægttab 10,2 kg)
Hejsa igen

Er fuldstændig enig med det du skriver om ww - jeg er også utroligt glad for at gå hos dem og det hjælper meget at komme derind en gang om ugen. Min konsulent hedder også Hanne - da jeg begyndte havde vi chefkonsulenten som hedder Mette og hun var bare super god og fik virkelig en til at tro på at man godt kunne tabe sig.

Kan også godt lide min nye konsulent, men man skal jo lige vende sig til en ny konsulent, men jeg er sikker på at jeg vil blive glad for hende.

Knus smiley
19 år29. april 2005 kl. 08:32
Stort tillykke fra mig.
Starter på mandag og skal nok komme efter dig ;O))

PS: pas på med for meget aftensmad.

Knus Chiffi.
19 år29. april 2005 kl. 09:11
Hej Chiffi

WW har en nem leveregel. 4 piont til morgen mad, 6 point til frokost og 8 til aftensmad. Og når man som jeg kun har 19, og jeg gerne vil hygge lidt ind imellem også, så bliver det ikke til meget aftensmad, i hvert fald ikke noget der tæller point. *griner*.

Jeg er i hvert fald stadig utrolig glad for den måde at tabe sig på. Og jeg glæder mig til jeg når min målvægt. 60,0 kg. For så skal jeg "bare" holde vægten i 6-10 uger, så bliver jeg guldmedlem, og så er man varigt gratis medlem som WW, og kan bliver vejet gratis og få al materiale gratis også (og det vil jeg jo gerne - hi hi) hvorfor betale for noget der kan være gratis. Og hvis jeg så bliver ved med at gå til vejning, så tror jeg også at jeg kan holde vægten. For én ting er sikkert jeg har IKKE lyst til at bliver overvægtig igen.

Bare en lille kommentar endnu fra mig.

Knuz Marianne
19 år29. april 2005 kl. 12:44

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...