JUBII -600 gram på en uge (samlet vægttab 10,2 kg)

Du læser en tråd i debat > vægttab

JUBII -600 gram på en uge (samlet vægttab 10,2 kg)
Jublen vil ingen ende tage... jeg har gudskelov tabt mig, selvom jeg har "syndet" lidt for meget. WW bruger jo points, og jeg kan sagtens bruge flere point end jeg egentlig har, og det har jeg desværre. Mandag aften brugte jeg 8-10 point for meget og tirsdag aften spiste jeg for meget aftensmad.

Men skidt pyt .. vægttabet var jo fint nok. Jeg er i hvert fald ganske tilfreds, selvom jeg må vente en uge mere inden jeg kan købe min bonus for at nå de 75 kg.

Jeg synes det er kanon godt gået med alle jer andres vægttab, bare klø på folkens. Pøj Pøj.

Knuz Marianne
19 år28. april 2005 kl. 09:06
re: JUBII -600 gram på en uge (samlet vægttab 10,2 kg)
Marianne!

Du er for sej. Jeg klapper i mine små hænder så højt, at jeg er sikker på, du hører det.

Og lige præcis - skidt pyt med mandags og tirsdags "eskapader". Du lever flot og godt sundt til hverdag. Det er selvfølgelig derfor, du bliver belønnet med et vægttab alligevel.

Flot flot flot. Er sikker på, du når de 75 i næste uge.

Knus Anna
19 år28. april 2005 kl. 09:27
Hej Marianne, jeg havde lige skrevet en laaaaaaaang besked til dig, men da jeg ville gemme, ja så røg jeg af og jeg skulle logge på igen. Jeg vil ikke skrive det samme en gang til, så jeg vil blot ønske dig rigtig hjertelig tillykke. Det du præsterer er flot, og jeg tror at det er vejen frem til et varigt vægtab. De WW - er der ikke noget med, at man kun må få 20 points om dagen??
19 år28. april 2005 kl. 10:14
Pointene regner man ud sådan her:

1. Er du kvinde får du 7 points Er du mand får du 15 point.
2. Hvor er gammel er du : 18-20 5 point, 21-35 4 point, 36-50 3 point, 51-65 2 point, over 65 1 point.
3. hvad vejer du ? Tag det første tal i din vægt, hvis den er 2-cifret, de første 2 tal, hvis den er 3-cifret. Eks. jeg vejer 75,6 kg - altså 7 point for min vægt.
4. Hvor høj er du: Under 160 cm = 1 point, Over 160 cm = 2 point.
5. Aktivitet: I løbet af dagen er du : mest stillesiddende 0 point, Ofte siddende men mest stående 2 point, I konstant bevægelse 4 point, Fysisk hårdt arbejde 6 point.
6. Vil du : tabe dig 0 point, Vil du beholde din vægt 4 point.

Så alt i alt kan jeg få 19 point om dagen.

Jeg kan så spare point sammen ved at dyrke motion, men jeg må max bruge 12 motions point at spise op. Resten ud over de 12 point er bare bonusmotion, så jeg taber mig lettere.

Hvis jeg skal i byen en weekend, må jeg spare 4 point om dagen, af mine 19 point, dvs. at jeg kan spare 32 point op ekstra til om lørdagen + mine 19 point om dagen. Så jeg må sådan set bruge 51 point på en lørdag (hvis jeg kan spare så meget op - hvilket jeg ikke har kunne endnu *griner*).

Jeg håber det kan løfte sløret lidt for hvordan pointene regnes ud, det er i hvert fald ikke så slem som jeg havde frygtet, dengang jeg startede for 11 uger siden.

Knuz Marianne
19 år28. april 2005 kl. 10:45
Tilykke med vägttabet. Du må have fået bygget en godt fundament op. Selvfölgelig når du de 75 kg i näste uge. Smal sag de er lige om hjörnet!

Det ser faktisk ret overskueligt ud med WW systemet. Har lige regnet mit eget point sammen 21. Det lyder godt nok ikke af meget, men det er nok fordi jeg stadig tänker i Kcal!

Mon jeg skulle se lidt närmere på det. Behöver man at komme til deres vejninger eller kan man göre det på freelance basis? Jeg gik i 2003 hos Vägt vogterne og hadede at gå til vejning. Hende jeg gik hos var altid sur og bestemmende! Ikke en sjov oplevelse.

Nå ja nok om mig. Tillyke du er bare sej.
Knus
19 år28. april 2005 kl. 11:58
1000 tak skal du have - jeg har så regnet ud at jeg kan spise omkring 19 point. Det er nu ikke så meget synes. Et stk. knækbrød med to skiver ost er jo allerede 4 point. Nå, men så må man vist gå over til en anden ost. Tak for hjælpen, det var smaddersødt af dig - nu vil jeg prøve den og se, hvad der sker.
19 år28. april 2005 kl. 11:59
Hejsa
Superflot vægttab!! jeg er sikker på at vedhænget nok skal komme næste gang. Bare hæng i denne uge.
Nu overhaler du mig snart:-)
Knus Eskimo
19 år28. april 2005 kl. 20:03
Til Emis
Du kan købe WW-programmet som brevkursus, hvor du får alt materiale på én gang, hvor du så kan ringe til dem og få hjælp og støtte. De vil jo gerne have din vægt at vide én gang om ugen, og der kan du ringe, maile eller skrive til dem. Og ellers er du helt på egne ben.

Min konsulent er pragtfuld, en livsglad kvinde, som virkelig giver sig 100% for sine "elever". Desværre går hun på 3 måneders orlov, så jeg krydser fingre for at hun kommer tilbage. Vi får så en vikar, som jeg håber er lige så sød som Hanne. Men jeg har også hørt om nogle som virkelig er strenge, som VIL have at man taber sig x antal gram/kilo pr. gang, og at man skal møde op så tit som muligt. Gudskelov kan man jo selv bestemme hvor man vil gå henne, man behøver ikke blive et sted, hvis man hellere vil have et nyt for hver gang. Jeg ved ikke helt hvordan WW fungerer i Sverige, men det er jo nok næsten det samme som her i Danmark.

Jeg må i hvert fald indrømme, at jeg er SÅ lykkelig for at jeg fik begyndt hos dem. Jeg havde godt nok overvejet et brevkursus, men det at møde op, giver mig mod på at fortsætte, inspiration og så møder jeg også nye mennesker og kan dele deres glæde over vores vægttab.

Det er den letteste "kur" jeg nogensinde har været på, også fordi jeg kan rette den til, når jeg har nået min slutvægt, så fortsætter jeg bare med lidt flere point, end når jeg skal tabe mig, og jeg glæder mig til jeg får 4 point mere *griner*.

Jeg kan kun varmt anbefale vægtvogterne til alle der vil tabe sig (også selvom det koster en del) Det er det værd.

Nå, men dette indslag blev vist lidt langt alligevel. Jeg håber I alle må få en skøn dag.

Knuz Marianne
19 år29. april 2005 kl. 07:26
Hej Marianne

Sådan det er godt nok flot med dit vægtab, syntes godt nok at det er gået hurtigt - det kan du da kun være stolt af. Kan godt forstå at du er tilfreds for det er da også flot og jeg er helt sikker på at du nok skal nå de 75 kg i næste uge.

Knus smiley
19 år29. april 2005 kl. 08:25
Hejsa igen

Er fuldstændig enig med det du skriver om ww - jeg er også utroligt glad for at gå hos dem og det hjælper meget at komme derind en gang om ugen. Min konsulent hedder også Hanne - da jeg begyndte havde vi chefkonsulenten som hedder Mette og hun var bare super god og fik virkelig en til at tro på at man godt kunne tabe sig.

Kan også godt lide min nye konsulent, men man skal jo lige vende sig til en ny konsulent, men jeg er sikker på at jeg vil blive glad for hende.

Knus smiley
19 år29. april 2005 kl. 08:32

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...